Omgång 40: HV71 - Brynäs IF

Helt utspelade direkt. Jämnhet jo jag tackar.

Woho! 0-2 efter 2 minuter.

Bra start! Kør så det ryker PW

PW ska ha 0-2 målet… när man tror att HV väl har hittat tillbaka lite så tar de 15 steg tillbaka.

Enligt folk på jobbet med insikt så blir det ev inga mer värvningar. Stämmer det så är det godnatt och bevis på det får vi ikväll

Bra start. Är ni vakna eller!? Fyfan

Pw är en andra keeper

Det tror jag inte på, så dum kan man inte va.

godnatt game over 5 steg tillbaka nu igen, otroligt lamt spel, ingen vill spela och vill gå hem, om de fortsätter såhär så blire 2 siffrigt ikväll

de vet vi ju redan, man är nöjda med årets hv så varför göra nått åt de? Hult har inge mer ekonomi att göra värvningar med och man är nöjda så finns ingen anledning att värva, hv är på en route när man skall vara ett stabilt topp 4lag om något år men inte detta

Hoppas innerligt att det inte stämmer men detär deras jobb att ha koll så troligen finns det substans i det. Hv vill mycket med lite utgifter för att kunna tjäna mer pengar vi fyller ju kinnarps ändå

Har dom ungen ekonomi efter ett guld och massvis av nhl pengar? Har du sätt hvs bankkonto?

Sweatt… Där ska det va mål

Missar första 4min och redan 0-2… Svaret på min fråga om vilket lag som skulle ha den bästa varannandagen har ju besvarats iaf.

Det enda positiva är att det är en hel match kvar som man har på sig att vända detta.

Du är inte ensam kom in efter 10 minuter och va fan får man se? 0-2 :imp: :imp:
Hur har detta gått till :question:

Bra start o grabbarna visar verkligen grym kämpa insats!
Alla ska kladda lite med pucken när dom får den och Brynäs har inga problem att försvara då det tar för lång tid att passa pucken.
Sen när lägen kommer så är vi för dåliga helt enkelt att hitta nätet!

Kan bli en sur kväll detta!

När det kommer till att ta vara på sina chanser så är Stenlund kallare än en isglass infrusen i permafrost. Han gör ju inte mål ens om det är öppen kasse. Frustrerande…

Vi kan inte göra mål

Tycker Stenis har varit en skugga av sitt forna jag denna säsongen, hans plats i förstafemman är märklig

TEDENBY!!!

Att de har pengar på kontot de vet jag de har men de har inte rum i den budget som man har för de är den endra anledning till varför man inte tänkt ersätta sin första målvakt, sin tilltänkte ledande poängspelare och en toppback blir skadade och inte väljer ersätta dem, förklara för mig varför man inte ersätter dem, de enda jag kommer på är att Hult inte har en budget att ersätta dem och man är nöjda med en 9-10 plats