Asså men förfan… Jag orkar inte mer.
Torskar emot Modo och förmodligen ett dubbelbyte emot Leksand nu, fyfan vad illa.
Skiter i hans förlängning AB ska få sparken. Sämsta tränaren på år och dagar
3 viktiga matcher mot bottenlag, man blir totalt utspelade i dessa 3 matcher o hela hv hyllar AB
In med Tikka och Tedenby nu då ihop med med Engsund och Sepp så kan jag stänga av TVn
Inte alls en orättvis seger för Leksand
Även om jag tyckte 2:an på Lenc var rent löjlig
Vi är otroligt svaga.
Finns inte en tendens att vilja vinna.
En samling losers.
Skam för klubbmärket allihopa…
Fan vad ledsen man blir. Jävla mörker.
Sjukt att det är så lätt att neutralisera HV71. Känns som de bara studerar hur vi gör och ”bla bla bla nu gör de så här denna match bla bla bla vi gör så här så är saken biff bla bla de vet inte vad de ska göra då bla bla…” sen är det klart och vi kan inte bemöta det.
Ja fy faan va sorgligt…
I första bevisar man att man faktiskt kan, när man vill. Man spelar med fart aggressiva och sliter.
I andra o tredje. Ja då är man ett helt annat lag…
Slutsats. Ja naturligtvis måste det vara blommans fel när laget uppträder såhär. Som alltid.
Leksand höll alltså pucken med enkelhet i nästan 1 min med avvaktande utvisning. Snacka om klasskillnad mellan dessa båda lag.
Använder sig klubben något utav en mentalcoach? Om inte känns det som de behövs…
Men vi gjorde i alla fall en bra första period och vi är med i matchen :… Det tar vi med oss
Jag blir så förbannad. Det är en sjukt enormt jävla viktig match. Vi tappar det helt i andra men har chansen inför tredje. Vad gör man då? Jo kan lyckas skjuts två skott på mål, fyfan så jävla värdelöst! Man förtjänar varken fansen eller SHL. USCH!
Äh. Skitsamma. HV har inte i SHL att göra. Hela föreningen är ju bara ett enda stort haveri. Inga beslut blir bra. Inga förändringar får positiv effekt.
Bottenlag. Bottenklubb. Botten.
Gissar att det gick åt skogen?
Grattis till ännu en väl genomförd match Blomman.
Är det Friskvårdsskeptiker som är här??
Ja han är saknad!
Gick in för att kolla resultatet. Som väntat alltså. Vi ses i kvalet hörni. Det är så bottenlöst uselt så att ord inte kan beskriva.
Grafiken har inte funkat på ett tag, men ligger vi kvar på 14 skott?