Det finns absolut ingen anledning att vänta. Riv av plåstret på er känslomässiga sårskada. Låt ångesten andas textmassor om ditten och datten, knatten och fnatten, Gunnarsson och Bratten. Dikt och förbannad lögn är det enda som skiljer oss från djuren. Så låt oss angripa det utdragna lidandet på ett humant sätt och blåsa ut hoppet medelst kopiösa svammelsalvor från den dubbelpipiga hagelbrakare, med gravt splittrad träffbild, som detta forum utgör.
Så sälla er till flocken likt rådjur. Känn tryggheten i den kollektiva psykosen för tillsammans i paniken ser även ett helljus ut som en förbättring i tillvaron. Tiden för rationellt tänkande är förbi, kvar finns enbart plats för feberyra, ölbärs och konfrontatorisk fjäderdräkt. Allt skall utsmetas visuellt i textform med all den prakt, ståtlighet och hysteri, vi kan uppbåda. Håll inte tillbaka, håll inte heller in, eller ut, håll tonen, men inte tungan, håll för guds skull inte hoppet.
Matchtråd öppen.
Vad händer.
Var på bolaget på asecs i kortbyxor.
Pga skadat knä. Och ville inte knixa med jeans som fastnar.
Fick öl ändå på bra ställen.
Väl hemgång. Tänkte jag vem tar udda fordon för att gå ut på stan?
Kanske bra uppladdning. Eller vad. Väl mött på arenan.
Fordon mitt i smeten
1-13 i skott efter 10 minuter och publiken börjar bua redan efter 6 min. Jag tippade 1 poäng mot Leksand på dessa matcher så det blir en hedersam förlust i sudden.