Omgång 40: HV71 - Rögle BK

Ja jösses! Hoppas verkligen det finns en bra förklaring till att Karalahti är petad.

Sen hoppas jag att man äntligen ha fattat att det gäller minimera misstagen som de sagt sen omg 5 typ.
Nu är det bara en sak som gäller och det är gasen i botten första perioden och skölja över Rögle som man gjorde på fornstora dar!
Ska inte ge Rögle en mm gratis utan ligga på som iglar och stenhård checking off/deff! Sen är det dax att sluta spela dump hockey för det funkade inte speciellt bra under Dahlén men ännu sämre under Lindbom!

Hehe. Kommer ihåg tiden man ff bodde kvar i jkpg, hade säsongskort och ibland hoppade över matcher mot Rögle för att det var så tråkiga matcher. På den tiden hade HV minsann inga problem mot detta lag.

Nu är det igång. Kom igen nu!

Herregud, var är alla! Tomt som på en försäsongsmatch i hallen, ju! :astonished:

Alltså fy fan inte äns när man har tendens på bra spel så lyckas man få ett mål i baken…

ja du vem vill betala 300-600 spänn för att se på skitunderhållning, jag förstår varför

Hur fan kan man bara åka in mellan 2 backar oattackerad :question: :question:
Vadå försvarsspel :imp:

Nån annan hör kommentatorn utropa rögles mål innan målet gjorts? Alltså ligger ljudet före matchen hos er med?

Jaha… Vad säger man? Hansson inne på ytterligare ett bakåtmål.

HV går från ett långt, men fruktlöst pch ineffektivt anfall till mål i baken på mindre än 10s.

Varför blir det så?

Ja. Tyvärr jag också…

Jag vet inte om man ska skratta eller gråta faktiskt längre. Vad gör Thörnberg och vad gör Hansson??? Ingenting absolut ingenting

Riktigt snyggt! En härlig prestation av Tedenby!

Nu visar han sig 1-1 :smiley:

Det ska till en Tedenboy för att göra mål.

jaaaa

Tyvärr sant

Härligt TEDEN :slight_smile:

Åslin tappar skäret, faller, och Sören Persson dömer utvisning på Önerud. Imponerande.

Helvete vad Sandberg är go!

Stenlund har varit bra med.

Återigen en riktigt dålig period- tyvärr! De enda ljusglimtarna som jag ser är Stenlund som ser lite rappare ut än vanligt och Sandberg som sliter och skapar halvchanser.
Att Jere inte “platsar” är ett mysterium. 44 spelar ströbyten och bp och jag kan inte, med all välvilja i världen, se att han tillför något speciellt som inte Jere skulle göra.

Idag ska vi slå Rögle för dom är värdelösa om jämför med hur dom spelat alla andra matcher mot oss. Dåligt självförtroende där också för tillfället kanske. Dags att ta dom nu.