Omgång 40: HV71 - Rögle BK

håller med jordfelsbrytare…det tar sig!

Thörnberg sämst på plan…gör inte ett rätt,syns tydligt när man sitter i arenan…Stenlund fortsatt bra kämpar och sliter

Christensen mycket bättre sedan Arla kommit till. Thörnberg blev istället värdelös sen Arla kom in. Om bara Thörnberg ville vara med och leka lite så kan den här kedjan verkligen bli en leading line fattar inte varför Thörna inte ens försöker. Nästan så han inte gillar sin formation och strejkar eller nåt.

Ja man ser iaf tydliga glimtar av hur det såg ut förra säsongen, vilket är skönt då jag verkligen älskar liraren Christensen!

Skicka Thörnberg till Västerås eller nått. Hans dagar är räknade. Sämst

Jag tycker vi ska gå ner på tre kedjor till tredje enligt nedan;

18-24-11
21-29-13
16-82-19

Ja tyvärr är både Thörnberg och Hansson fullständigt iskalla. Undrar vad det beror på i just Thörnbergs fall?! Vill han för mycket? Tänker för mycket? Känns som att det inte alls sitter i ryggmärgen just nu. Tar väldigt tveksamma beslut på isen dessutom.

I så fall kan väl du också följa med.

Stort gilla på det förslaget! :wink:

Tyvärr är det mycket svårt att förstå hur det kunde bli Sundh som skickades ner i 4:e-kedjan när Arlbrandt anslöt, istället för Thörnberg. Thörnberg är verkligen långt ifrån bidragande framåt. Han står inte att känna igen. Jag känner obehagliga paralleller med Petraseks återkomst till HV…

Sett halva andra å highlights. Bra målgörare för hv, Arla bra generellt. Blir tre pinnar ikväll :exclamation:

Jag kom åt anmälningsknappen på Robert76 inlägg. Nu lyser i:et rött. Vill bara poängtera att jag inte vill anmäla ngt utan jag råkade bara komma åt den när jag scrollade.

Gör nu ett tidigt i PP!

Sundh. :open_mouth:
Fan va starkt

Hv har otroligt svårt att göra mål. Mer skärpa i avsluten så hade matchen varit i hamn

Almqvist. Röfvdåligt byte. :open_mouth:

Bra hv nu

Som så många gånger förr denna säsong.

Kul sekvens innan det tempo-förstörande power-breaket.
Mycket ramträffar… :astonished:

Thörna ser vass ut i tredje. Hela den kedjan verkar hosta igång.

Inga problem - korrigerar det.

HV är riktigt taggade nu och detta vinner vi boys.