hv kommer aldrig i helvete nå top 6 elr att ta sig igenom kvalet sen meda detta värdelösa spel
Christensens straff säger allt om hans nivå i år.
Fan va ja hatar Rögle
Rögle gör det bra. Kan inte säga att resultat var orättvist.
5 poäng upp nu…efit my bad
Vad är det för tomtar härom fortfarande tror på topp 6? Vakna upp nu kom in i matchen. Det tåget har gått förlängesen, så sluta tjata om topp 6 och koncentrera er på play in och silly season inför kommande säsong.
Lindbom tillåts fortsätta trots en av de sämsta säsongerna på länge. 0 av 4 mot Rögle till exempel. Smaka på de. RÖGLE.
Sämsta publiksiffran på 2010 talet men de kvittar väl, alla är ju kompisar.
Varför värva Arlbrandt när det helt givet är backar som behövs, jag menar tycker Lindbom att de finns 7 backar som är bättre än Jere så har vi mkt större problem än vad man någonsin trott.
Fast den är inte så långt borta även om det är totalt kast att missa mål, Jag tycker tyvärr att det är nog självförtroende som dalar, sätter han några lätta så kommer målen tillbaka. Men just nu är det motigt fast jag väljer att se de bra tendenserna hos 24 idag. Ett helt annat driv i åkningen sen ska han inte missa alla lägena för det men målen kommer.
Däremot undrar jag varför Adam spelar före Jere! Skandal!
Sen undrar jag också över Sundh som gör jävligt bra jobb dag ut och dag in och verkligen skapar något , varför lirar han i 4e då en iskall 10 lirar i 1a tex. Ingen rättvisa. Sen vet väl alla att 10 har grym potential förvisso.
Att det ska vara så jävla svårt att slå rögle, jag kan inte fatta det faktiskt!! stor frustration idag!
Vi som väntar på att vi ska klättra till topp 6, jag tror vi ska inse att det inte blir så i år, det har gått så långt nu och vårt kära hv är upp och ner så det blir play in helt enkelt. Tyvärr.
Ujujujuj… Inte ens 2p… 11-1 i poäng till Rögle bandyklubb efter denna säsongs fyra möten med dom. Men 1p är bättre än noll.
Hoppas man hittar någon mirakelkur nu och kommer tillbaka starka och krya mot Frölunda på torsdag!
Kan va sämsta tränaren i hv någonsin
Nu kändes det riktigt tungt att förlora. Ruskigt tråkigt att vin inte kan få igång spelet över än längre period. NU är vi tillbaka i bottenträsket med sargat självförtroende igen och spelar skit. Hade vi bara slagit SAIK så hade vi fan vunnit både mot LHC och Rögle. Missar alltid den där extra lilla matchen som spikar fast självförtroendet i pannan på grabbarna. Nu rinner den av dem så fort man förlorar 1 match och nu när man förlorat flera så finns den inte att hitta längre. Hur fan ska vi lyckas med det här med sån mental svaghet i ett lag som skulle kunna varit topp 3 med ett annat psyke.
Hoppas du sover gott inatt Lindbom, 1 poäng av 12 mot Rögle,det är inget annat än ett gigantiskt fiasko. Arenans största applåd kom när Jere visades på mediakuben,det säger väl det mesta…
Det här med Karalathi är ju en gåta. Obegripligt att han inte spelar. Och Thörnberg är ju tyvärr helt under isen. Som jag tänkte från början får man vara glad att HV inte behöver kvala.
Offensivt såg det faktiskt bra ut. Man skapar väldigt mycket chanser men har inte det riktiga flytet vid avsluten.
Defensivt såg det lika darrigt ut som tidigare. Lite för mycket slarv som leder till farliga målchanser.
Arla-Christensen såg riktigt bra ut. Thörnberg kom in i det mer och mer och skapade en del farliga lägen mot slutet. Men bytet han gör vid 2-2 målet… dåligt!
Undrar hur Rögles spelarbudget ser ut jämfört med HVs
Äsch, HV kommer fixa detta. Det kanske var en lite sämre match än vad vi önskat bara.
Nästa match är dom taggade till tusen!
Givetvis ska chefen spela. Hoppas att det finns någon väldigt bra förklaring. Almqvist Hansson Bengtsson och Thörnberg dessa 4 spelare är fullständigt iskalla just nu. varför får inte för dagen hetare spelare spela mera?! En fullständig gåta för mig. Så less på denna obefintliga coachningen under matcher. Stenlund och Sandberg stekheta Bengtsson och Thörnberg fullständigt iskalla… Trött på att man får speltid efter namnet på ryggen och inte vad man uträttar på isen, så länge den inställningen kommer ifrån ledarna i klubben kommer vi aldrig att bli bättre än mellanmjölk… Enormt besviken fortsatt. Stora plus till Sandberg Christensen och Emil Johansson vilken gigant han är just nu.
Tack för ett nyanserat inlägg Lux.
Kan va sämsta tränaren i hv någonsin, Varför värva Arlbrandt, Skicka Thörnberg till Västerås eller nått. Hans dagar är räknade.
Mycket bra och genuina inlägg
Sanningen svider ibland.
Med risk för att bli slaktad nu, men jag tyckte Adam gjorde en utav sina bättre matcher denna säsong. Var ofta på rätt plats, tog för sig bra vid offensiv. Däremot är han väldigt loj hemmåt fortfarande.