Omgång 40: Timrå IK - HV71

Rättvis kvittering såklart. :laughing:

En som vågar skjuta, det lönar sig

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Jo men vist.
Skrev ju detta efter målet :slightly_smiling_face:

Haha, Bacon kollar fulstream med delay!

1 gillning

Så lätt

Sa ju det, SKJUT,

VILKEN JÄVLA BOMB

Vad i helvete…

Jaaaaa! :facepunch::facepunch::ice_hockey::ice_hockey::ice_hockey:

Det var som satan!

Jaaaa

Fulstream på dig själv :rofl:

Varför slita i 60 minuter när det räcker att skjuta ett par skott sista 10?

2 gillningar

:kissing_heart:

Joda, men de va läääänge sen. Innan vi etablerade oss i högsta serien.

SMGULD!!!

4 gillningar

Hahaha :laughing:

Tog Kaski ett tag att sikta in sig men när han väl prickar mål…jäääääääävlar

1 gillning

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA