Rättvis kvittering såklart. ![]()
En som vågar skjuta, det lönar sig
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jo men vist.
Skrev ju detta efter målet ![]()
Haha, Bacon kollar fulstream med delay!
1 gillning
Så lätt
Sa ju det, SKJUT,
VILKEN JÄVLA BOMB
Vad i helvete…
Jaaaaa! ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det var som satan!
Jaaaa
Fulstream på dig själv ![]()
Varför slita i 60 minuter när det räcker att skjuta ett par skott sista 10?
2 gillningar
![]()
Joda, men de va läääänge sen. Innan vi etablerade oss i högsta serien.
SMGULD!!!
4 gillningar
Hahaha ![]()
Tog Kaski ett tag att sikta in sig men när han väl prickar mål…jäääääääävlar
1 gillning
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA