Enda hoppet är att de toppar för tidigt…
Spelar Önerud?
Nej. Ont i knät…
Nej, det är bara Ortio som spelar.
varför spelar man sämre period efter period?
Om jumbon utklassar ettan i serien ja då är ju jumbom seriens bästa lag ooch om de fortsätter så får vi kvala mot Brynäs eller rent av Luleå?
Var det nån som trodde på seger för Hv?
Vi tar dem fyra sista
Spelar vi så här så hade de flesta lagen i allsvenskan vunnit 4 raka mot oss i ett kval
Kanske lika bra att vi tappar hemmafördelen. Malmö hade väl 14-15 matcher raka torsk hemma? Tills vi kom på besök då…
Jaaaaaaaaaa!
FBK gör mål Släggia gör mål!!!
Släggggggggaaaannn
Plötsligt händer det!
Mål
Oui!
Hoppsan.
Har ju 300:- på Timrå ikväll. Fan osså!
hallå.
bra värvning. om man nu skall vara sån…
Tänk hur det skulle kännas att som sportchef se sitt lagbygge live. Finns det ingen bortre gräns för hur uselt man kan göra sitt jobb utan att självmant avgå?
de va som attsicken
1-1, vi tar fika på det, tänkte alla utespelare på isen?