Gjorde det?
Matchen över, fast i tredje perioden. Ett fall framåt.
Väntat. Sopor!
fyfan så illa detta är
Så, där var det över, 34 skott behövdes det
34 är bättre än 2!
Tycker mest synd om Ortio. Visat klass hela kvällen. Hade det inte varit för lill-dansks fina skymning hade han kanske fått hålla nollan…
Misstag från #24 helt klart
styrning tydligen… klubba på timrå-tönt.
Bara att bita ihop. Det är HA nästa, nu ska jag inte kika mer denna säsongen, blir bara deppig.
Ha det gött så syns vi nästa säsong, hoppas vi bryter ner hela laget och börjar om på nytt.
Fan, jag trodde ändå att det skulle bli bättre, först när man tog in Challe som inte stått i ett bås sen han misslyckades totalt i Modo och sen Lindbom som inte stått i ett bås sen han misslyckades totalt i HV. Till och med Stefan Löfven hade ju för fan sett det här komma.
Ett normalt lag hade vandrat hem segern med målvaktsspel som detta.
Säga vad man vill men det är svårt att snacka bort att Timrå skjutit 20 skott fler än HV…
Asså. De som tycker Nubben gjort bra midseasonvärvningar. Jämför med vad Kapanen gjort i Timrå…
Frågan är om vi nånsin sett ett sämre hv?
Om vi nu mot förmodan spelar i SHL nästa år hoppas jag vi följer Timrås exempel och kickar Nubben illa kvickt.
Jag har då aldrig gjort det.
Med 11 omgångar kvar spelar inget lag sämre ishockey än HV71. Precis som 20/21.
Jag ser ingenting som ens ger en strimma hopp att klara kvalet. 11 omgångar kvar och botten är inte nådd.
Risken finns ju att Malmö, som accepterat att det blir kval, börjar vända uppåt istället.
Malmö spikar formen. 6-1 mot vlh
Långt till kval. Formen måste vässas fram till dess…