Omgång 40: Timrå IK - HV71

Helt otroligt att det kan stå 0-0. Ortio har en sådär sällsynt kväll då han är makalös. Synd bara att vi är totalt iskalla framåt

1 gillning

Verkar inte så.

Gjorde ont i bröstet av att titta på dedär :frowning:

Det där guldet förstörde så mycket…

1 gillning

Angående denna match
Att inta göra mål. Är det nåt som vi skitar på?

Varför ska vi bjuda på lägena hela tiden?

Miele. Hur kan han fortfarande få istid? Polin är ju med. Lufta honom istället.

Miele kommer orsaka förlusten annars.

1 gillning

Bastu-Joni

Vi tackar häxan som hittills lyckats upprätthålla förbannelsen för Timrå.

Snacka om att utespelarna pissar på Ortio, ingen hjälp…

2 gillningar

Ingen kan väl ändå på fullt allvar tycka att det står 0-0 för att “vi fokuserar på defensiven”?

2 gillningar

Hade Gunnar stått i buren hade det fan stått 5-0 nu

Nej det står så track vare Ortio, inget annat.

Ortios högata nivå är otrolig… men han lämnas helt ensam.

1 gillning

Tråkig räddning av Ortio. Får vi 1 poäng i denna matchen så är det 100% hans förtjänst.

Kanske Hv-häxan har vaknat nu.

Nu vänder det

Där kom det. Nu rinner det nog iväg

jaha