Omgång 40: Timrå IK - HV71

Törngren som inte platsade i norska ligan och inte gör mkt väsen av sig i Västervik…nej tack

1 gillning

Gjorde då mer än vad någon i laget gör nu.

Tycker BP varit mer aktivt det senaste. Mer stress på puckförare istället för passiv box med flaxande klubbor.

3 gillningar

Tedenby är kallare en den absoluta nollpunkten.

1 gillning

Stolpe

Faktiskt smått otroligt att det står 0-0

1 gillning

Hur kan folk gilla Kaski så mycket? Har han bidragit med något alls bortsett från skott 15 meter utanför mål och slarv med pucken sedan han kom in i laget? Ingen roast, är bara genuint intresserad

2 gillningar

Tycker det ser lite lite bättre ut en del byten.
Men Teden är ju för söt när han väljer åka 3cm framför vår puckförare i mittzon.

Martinsson har gjort det riktigt jävla bra ikväll!

4 gillningar

Spel mot ett mål hela andra perioden. Ortio är anledningen till 0-0. Inget annat.

3 gillningar

Är det nån som minns 2 perioder

1 gillning

Mer så att Timrå är dåliga ikväll. Vi är ju det alltid.

Riktigt bra match av Ortio såhär långt. Viktigt för han att göra bra matcher framöver nu så han kan ta med sig det in i kvalet!

Vi har dom i brygga nu! Avrätta dom i 3:e!

FBK vänder mot BIF . HV slår Malmö på lördrag och vi är tillbaka i racet!

1 gillning

Nån måste sagt till honom å lira enkelt.
Bara sett honom spela fast oss i egen zon helt i onödan en gång ikväll.
Smått otroligt.

Det hoppas jag ju att någon sagt till honom innan idag :joy::joy:

1 gillning

Inför 3 nu så drar Timrå på sig en utvisning och hv sätter en i PP!

Sen kan vi säga efter matchen att special teams avgjorde.

Nu vänder skeppet!

Märks väl. Bara floskler. De tror inte på det själva. Vi får hoppas på hållen nolla och ett självmål från TIK ikväll.

Hur många minuter PP på rad har HV utan mål nu? Måste väl vara uppe i 80 minuter minst?

1 gillning

Kom igen vinn nu! Ge allt i 3:e!