Kan vi spola tillbaks en säsong och bara skriva långvariga kontrakt med varenda spelare vi hade i HA istället? Jag är helt övertygad om att vi inte hade kvalat ifall vi hade haft förra truppen i SHL…
Var väl det man gjorde till stor del
Vi sparkade fel spelare efter HA…
Helt klart, och tog in för mycket skit efteråt
Bra Miele…
Återigen väljer man att skjuta i ramen.
Nu smäller det i röva, garanterat
Miele är absolut inte intresserad av att spela i HV.
Fattar ingenting.
Är man konflikträdda allesamman?
Han ska in i garderoben.
Vågar man inte agera?
Löjligt.
Miele med idiot utvisning 322 för säsongen.
Slår ut med armarna mot domaren och slutar åka skridskor…
Bänka divan.
Markera Lindbom.
Lundin borde åkt 2min för förstärkning.
Hela HV borde få matchstraff för att ha riggat matchen, solklart att alla har bettat stora summor på att dom ska förlora
Bra box än så länge.
Timrå sjukt dåligt Pp
Bra boxplay. Tagga nu.
Man saknar fan bröderna Davidsson…
Fan det är ändå 0-0 och det även fast vi är utspelade. Och ett avklarat BP.
Är det Pelle.g effekten?
Ja de hade behövts nu. De hade gått före halva laget som det ser ut nu.
Miele i förstakedjan, liksom.
Davidsson, Törngren… Huhtala. Jag saknar fan till och med Kokkonen när jag ser Miele och Sam ![]()