Omgång 40: Timrå IK - HV71

Kan vi spola tillbaks en säsong och bara skriva långvariga kontrakt med varenda spelare vi hade i HA istället? Jag är helt övertygad om att vi inte hade kvalat ifall vi hade haft förra truppen i SHL…

Var väl det man gjorde till stor del

Vi sparkade fel spelare efter HA…

Helt klart, och tog in för mycket skit efteråt

1 gillning

Bra Miele…

1 gillning

Återigen väljer man att skjuta i ramen.

Nu smäller det i röva, garanterat

Miele är absolut inte intresserad av att spela i HV.

2 gillningar

Fattar ingenting.
Är man konflikträdda allesamman?
Han ska in i garderoben.
Vågar man inte agera?
Löjligt.

Miele med idiot utvisning 322 för säsongen.
Slår ut med armarna mot domaren och slutar åka skridskor…
Bänka divan.
Markera Lindbom.

3 gillningar

Lundin borde åkt 2min för förstärkning.

1 gillning

Hela HV borde få matchstraff för att ha riggat matchen, solklart att alla har bettat stora summor på att dom ska förlora

Bra box än så länge.

Timrå sjukt dåligt Pp

Bra boxplay. Tagga nu.

Man saknar fan bröderna Davidsson…

2 gillningar

Fan det är ändå 0-0 och det även fast vi är utspelade. Och ett avklarat BP.

Är det Pelle.g effekten?

1 gillning

Ja de hade behövts nu. De hade gått före halva laget som det ser ut nu.

Miele i förstakedjan, liksom.

Davidsson, Törngren… Huhtala. Jag saknar fan till och med Kokkonen när jag ser Miele och Sam :frowning:

1 gillning