Omgång 40: Timrå IK - HV71

Ingen understödjer nån annan. Alla tvingas spela som om de är ensamma på isen.

Helt förvirrat.

herregud…

Timeout?!?!?!

Vem i båset lurkar på forumet? Challe va?

Men varför SKER det inte? Alla måste ju se det vi ser.
Fattar inte, man vågar inte se längre fram än nästa byte…

Helt handlingsförlamade…

Klasskillnad. Ett topplag i HA, visserligen orättvis jämförelse mtp topplagens självförtroende , skulle göra detta bättre. Helt otroligt. Känns extra drift när det är Nubbens gamla gäng.
För övrigt ska ju Dahlén va i NHL.

1 gillning

o malmö spelar ut växjö detta bådar allsvenskan…

Haha Tedenby slår en 3-meterspass lika hårt som han kan skjuta…på tal om handleder.

Bortsett att det på något sorts mirakulöst sätt är 0-0 fortfarande, så är det ännu sämre än senast.

1 gillning

Aja jag ser en positiv sak och det är att fisken nog stannar när vi åkt ner och det ska bli kul att se han äga allsvenskan.

4 gillningar

Billins….

Två lag som inte vill förlora
Men tyvärr gissar att hv förlorar
Sett över två perioder

Miele känns sig inte lik för 5 öre

HV klarar liksom inte av att foka på det ena. För då brister det i det andra. Nu sa man att man skulle sätta defensiven. Då går offensiven åt helvete. När man fokar på offensiven blir det vidöppet bakåt. Säger väl en del om lagbygget.

3 gillningar

Mer tid i anfallszon nu. Synd bara att avsluten är lika potenta som kewken på Bockstensmannen.

2 gillningar

Vill inte. Tydligt.
Han ska vara glad för att vi inte har en “Ledin” i laget, risken för en smäll i garderoben hade vart rätt hög.
Inte ok nånstans å vara så jävla loj.

1 gillning

Peterssons passningsspel lämnar en del att önska. Minst sagt.

Vem la den passen?

Han måste ha sett ljuset i tunneln, känns säkert hopplöst att bli kvar för honom så lär försöka spela sig bort från laget

Hv har lyft lite nu. Det finns hopp.