Omgång 40: Timrå IK - HV71

Tyvärr i det halvtomma glaset
Skönt att slippa avtal när laget passerar till HA

1 gillning

Ajdå.
Malmö leder 3-1.

Malmö kommer pissa på HV i ett kval, mycket tyngre lag tyvärr… Dom försöker iallafall.

Bänka Miele för helvete.
2 idiot ageranden i samma byte plus åka på 1 skridsko.

2 gillningar

Som sagt…han vill inte vara här…

Vi är så jävla klara för Hockeyallsvenskan… Aldrig att det här gänget ror på Malmö

Tinrå har lagt i en växel till. Då har HV inget att sätta emot. Nada

Precis. Tokdåligt att kolla mot dem redan nu
:grinning:
Det är ju först om flertalet matcher vi möter dem i kvalet.
Fokus på dessa ödes mot kval

Miele kan slå en ofarlig eller en farlig pass…ingen kommer ge HV något offensivt, så han slår den…svåra…

Kluck kluck HV.

VAKNA

Nej. Det här går inte.

Med tanke på var man befinner sig nu i alla avseenden så är det frågan om resan inte är för lång för att ens klara sig kvar.

1 gillning

Fy,
Det där var nog det sämsta jag sett i år.
In i garderoben pronto.
Markera för f a n.

På lördag är vi sist i Shl.

1 gillning

Vore ballt om vi kom över mittlinjen. Tänk vad spännande det kunde bli. :wink:

1 gillning

Har inte sett en enda markering på hela säsongen. Nu vore det läge, helt klart.

En timeout kan man börja med…

1 gillning

In med Lindbäck i första, låt Miele sköta vattenflaskorna

2 gillningar

Jag tror att det skulle vara bra att visa ledarskap genom kravställning nu och bänka Miele. Han gör inte ett rätt nu.

3 gillningar

Ja hemmaplansfördel kan vi nog glömma.

Har vi nåt anfall?
Iofs timeout
Men vad skall hända?