Tyvärr i det halvtomma glaset
Skönt att slippa avtal när laget passerar till HA
Ajdå.
Malmö leder 3-1.
Malmö kommer pissa på HV i ett kval, mycket tyngre lag tyvärr… Dom försöker iallafall.
Bänka Miele för helvete.
2 idiot ageranden i samma byte plus åka på 1 skridsko.
Som sagt…han vill inte vara här…
Vi är så jävla klara för Hockeyallsvenskan… Aldrig att det här gänget ror på Malmö
Tinrå har lagt i en växel till. Då har HV inget att sätta emot. Nada
Precis. Tokdåligt att kolla mot dem redan nu
![]()
Det är ju först om flertalet matcher vi möter dem i kvalet.
Fokus på dessa ödes mot kval
Miele kan slå en ofarlig eller en farlig pass…ingen kommer ge HV något offensivt, så han slår den…svåra…
Kluck kluck HV.
VAKNA
Nej. Det här går inte.
Med tanke på var man befinner sig nu i alla avseenden så är det frågan om resan inte är för lång för att ens klara sig kvar.
Fy,
Det där var nog det sämsta jag sett i år.
In i garderoben pronto.
Markera för f a n.
På lördag är vi sist i Shl.
Vore ballt om vi kom över mittlinjen. Tänk vad spännande det kunde bli. ![]()
Har inte sett en enda markering på hela säsongen. Nu vore det läge, helt klart.
En timeout kan man börja med…
In med Lindbäck i första, låt Miele sköta vattenflaskorna
Jag tror att det skulle vara bra att visa ledarskap genom kravställning nu och bänka Miele. Han gör inte ett rätt nu.
Ja hemmaplansfördel kan vi nog glömma.
Har vi nåt anfall?
Iofs timeout
Men vad skall hända?