Omgång 40: Timrå IK - HV71

Ortio är kung ikväll!

Fy fan… klara detta så donerar jag gärna mina trehundra pix till fattiga Unibet.

1 gillning

Ortio är omänsklig

Lätt match!

2-14 i tekningar på Vigneault. Han får ta matchens dittills viktigaste tekning…matchcoaching deluxe!

19 funkiga sekunder…

Jag var aldrig orolig.

1 gillning

Hmm

Så enkelt så enkelt
Sm guld

1 gillning

:joy:

välkommen!!!

1 gillning

Viktigt.

årets jävla rån…

Ortios match.

Joni Bastu for präsident!

2 gillningar

Vem sa att vi inte har nån målvakt som kan vinna matcher åt oss?

1 gillning

HERREGUD!!! ORTIO!!!

1 gillning

Fy fan va gött! Äntligen har vi flyt och ett monster i mål.

2 gillningar

Varför tvivlar

Timrå formstarkast i tabellen, fan, tar vi oss till slutspel blir vi farliga!

7 gillningar

Det är fan helt sjukt, och förra matchen hoppar han in som 6e gubbe med tom bur :man_facepalming: