Ortio är kung ikväll!
Fy fan… klara detta så donerar jag gärna mina trehundra pix till fattiga Unibet.
1 gillning
Ortio är omänsklig
Lätt match!
2-14 i tekningar på Vigneault. Han får ta matchens dittills viktigaste tekning…matchcoaching deluxe!
19 funkiga sekunder…
Jag var aldrig orolig.
1 gillning
Hmm
Så enkelt så enkelt
Sm guld
1 gillning
![]()
välkommen!!!
1 gillning
Viktigt.
årets jävla rån…
Ortios match.
Joni Bastu for präsident!
2 gillningar
Vem sa att vi inte har nån målvakt som kan vinna matcher åt oss?
1 gillning
HERREGUD!!! ORTIO!!!
1 gillning
Fy fan va gött! Äntligen har vi flyt och ett monster i mål.
2 gillningar
Varför tvivlar
Timrå formstarkast i tabellen, fan, tar vi oss till slutspel blir vi farliga!
7 gillningar
Det är fan helt sjukt, och förra matchen hoppar han in som 6e gubbe med tom bur ![]()