Omgång 41: HV71 - Brynäs IF

CHRISTENSEN!!! KUNG!

Christensen är bästa anfallaren i Hv71. I mitt tycke är han bättre än Rajala!

Nu börjar jag snart gråta. Dem ser ju kära ut #18 och #24

Håller helt me dig :smiley: :smiley:

FIALA BRA!!!

asså, fan vad bra brithen, christensen och fiala är. fiala 1+3 !!!

Riktigt roligt att kolla på HV nuförtiden ju. PP sitter ju som en smäck idag, puckarna viner kring Starkbaum i Brynäs-kassen och Christensen-Fiala-Brithén lurar ju brallorna av Brynäsbackarna varje gång de har puck i anfallszon. Kul!

Kevin är förövringt en Fiala duktig spelare, kul att han fått och tagit chansen! :mrgreen:

Jag har nog under mina år knappt sett en större talang som redan verkar vara färdig för att spela ut sitt register så som Fiala gör just nu.
Jag är MÄKTA IMPONERAD och detta är exakt vad HV71 behöver just nu i det läget dom är i. Han höjer intresset, både runt sig själv och laget vilket gör att det skapas en medvind som höjer resterande spelare runt han.

Haha, ordvitsar kring spelares namn är ju skitroligt.
“Rhett upp i krysset.”
“HV spelar Brett ikväll.”
“Kevin är Fiala bra.”

Totally agree!
Media slipper ödsla sida ut och sida in på att klanka ner på HVs negativa sidor och istället fokusera på de positiva delarna (Fiala etc). Hoppas laget, precis som du säger, får medvind både i omklädningsrummet och ute på isen nu och kan spela som vi vet att de klarar av!

Underbart! Tänk om man skulle få behålla honom över nästa säsong också. :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Jek tyker Kävvin Fjala er jätepra spellaräää.

Sinnessjukt detta.
Är så man glömmer att Christensen hängt tre när man ser pojken leka hockey. Mata på nu!

Ja det vore sanslöst skönt om Stille fixar något år till me Christensen :slight_smile:

FAN VAD ONÖDIGT SALMELA

Bara förnamnet :imp:

Så jävla onödigt att släppa in det målet. KOM IGEN NU HV!

Fiala har (överdrift kommer) fan gjort mer nytta på 2 matcher än Nilson gjort på hela säsongen.
Undra om Dahlen vägrade ge han chansen eller om han blommat ut efter JVM.

FY FAAAAAN VAD DÅLIGT!!!

fyfan

Skit också! Det som såg så bra och stabilt ut. Dags att stepp upp igen och sätta 5-4!