Omgång 41: Timrå IK - HV71

Både för Luleås och eran skull se till att förlänga Timrås förlustsvit till 7 matcher och skapa lite rejäl ångest i Medelpad

1 gillning

Minst en förlustsvit kommer förlängas ikväll.

2 gillningar

Nej, nu är glaset en-tiondels-fullt, bara positivt, räknar med förlust och allt annat än förlust med minst 2 mål känns jätte-positivt.

1 gillning

Jag läser resultatet i tidningen, jag kan tänka mig hur det blir. :roll_eyes: Det enda positiva med att de förlorar är att de kanske visas ytterligare att något måste göras i föreningen.

Ska du kolla på Luleå eller Skellefteå istället?

2 gillningar

Allt känns verkligen dött, jag har gett upp. jag bryr mig ärligt talat inte mer. Jag är helt jävla likgiltig. Rätt skönt ändå att skippa ångest o allt.

Definera kul.

undra hur många sekunder det tar innan man tappar det helt igen, har varit så skönt med uppehåll

Det är kul att trampa på legobitar med bara fötter-kul

5 gillningar

Vi förlänger bara positiva sviter. Negativa sviter bryts alltid mot oss, det är sen gammalt.

1 gillning

Passa på att titta på lite SHL medan ni kan…

1 gillning

Ni löser Timrå ikväll och kommer ut som ett helt nytt lag med nollställda skallar med allt att vinna!

2 gillningar

Du är en härlig injektion till forumet, LuleHF, men nu är du på gränsen till provocerande :wink: :rofl:

11 gillningar

LOL! :joy:Yeah, får se vilken av de som det blir. HV71 räknar jag kallt med att de åker ner i Allsvenskan, orkar inte se förnedringen och må sämre. Det finns säkert en chans att de vinner eller får en poäng mot Timrå, men jag tror att den chansen är ganska liten.

Tillåt mig hånle. :expressionless:

3 gillningar

Nollställda lär det bli, nollade menar jag :slight_smile:

1 gillning

För allas välmående så avstå att titta idag.
Vi mår skit idag men kommer må ännu sämre ikväll. Lägg er tid på vettigare saker är ett tips.
För vi kommer bli ännu mer säkra på att det blir kval och att där blir det åka av också.

Ingen målvakt att luta sig emot!
Seriens virrigaste försvar!
Seriens sämsta offensiva lag!

Vi lever på ett PP men normalt sett så brukar bortalaget inte få med sig utvisningar lika lätt som
hemmalaget i SHL!

2 gillningar

Efter en vecka utan varken förluster, insläppta mål eller ett smörgåsbord av individuella misstag så är det åter dags för en vecka full av missär.

Tidigare så har man någonstans ändå haft ett hopp. Att man kanske kanske kan plocka en poäng. Idag känns det hopplöst. Svårt att se att vi ska lyckad få iväg mer än 20 skott eller att vi lyckas göra fler än ett mål. Har en känsla av att Timrå kommer göra två snabba i första och döda matchen.

Vad du än tar för roliga piller så vill jag ha samma :saluting_face:

2 gillningar

Ne hörni, det blir en sådan kväll. HV vinner och övriga resultat går med. Hoppet lever (haha) För att sedan på torsdag hemma i HG, slänga bort ytligare en chans.

I ett tappert försök att hitta någon gnista