Ja eller hur. Hoppas Norbe får spela ikväll, Sätt Persson perm på bänken nu.
Sen vill jag se samma kedjor som emot BIF senast, och sluta labba runt med kedjorna mer sen…nya kedjor varje match (nu bad jag iofs om ny gamla kedjor igen men…)
Jag skulle bli förvånad om Norbe spelar i kväll. Han behöver sannolikt göra ett antal träningar med laget innan han är mogen för match i SHL. Att tempot på HVs måndagsträning var något helt annat än han är van vid i Karlskrona märktes tydligt.
Återigen en sån där viktig match, vid vinst lär vi ligga på rätt sida strecket igen. Hv har haft lätt för lillebror denna säsongen, hoppas inte på ngn underskattning ikväll.
Detta är just anledningen till att jag tror att vi förlorar ikväll. Trender brukar brytas nån gång. Blir inte alls förvånad om det blir ikväll.
Dessutom har Hv förmågan att när dom har chansen att klättra i tabellen, förlora för att således tappa ännu mer mark mot lagen ovanför.
För mig obegripligt att Sandberg den yngre ligger efter Ikonen och Johnsson i hierarkin, för visst är han bättre än de två. Någon som vet om han gjort bort sig totalt på träningarna eller om det är något, vilket jag inte tror, disciplinärt?