Skriver under på det, Holmström sänker farten ordentligt när han är inne, tyckte dock att det fanns uns av lite mer kämpande från hans sida förra matchen. Men hade hellre sett Wikström in i laget och ut med CS
Ja, det hade varit riktigt intressant! Synd att Zion petas, då han varit en av våra bättre framåt på sistone och serverar många fina lägen till både Forsberg och Holmström.
1,86 poäng per match med Gunnar i mål sedan Lillis tog över (13 poäng på 7 matcher).
0,33 poäng per match med Hugo (1 poäng på 3 matcher).
Hugo kan inte beskyllas för HV:s uddlöshet och usla PP de två senaste matcherna. Likväl. Vi förlorar.
Haussen kring Hugo förstår jag inte riktigt. Själv tycker jag de är lika bra/dåliga. Och de bjuder väl båda på snitt ett mål per match. Det enda jag vill är att den vinnande målvakten står. Och för tillfället är det inte Hugo.
Ända räddningen är att vårt PP börjar ge resultat igen.
När det inte gjort det så har vi torskat mot både DIF och Brynäs.
Helt sjukt att man måste förlita sig på PP för att vinna.
Blir nog 1 period idag sen är det nog bra för egen del om man inte steppar upp sen senast!
Har inte den energin kvar att lägga på Hv för hela hösten och snart hela vintern har varit ett mörker både ute och för Hv71!
Snart krävs det sjukskrivning om det ska fortsätta.
Tycker att vi efter uppehållet har haft svårt att komma ur egen zon. Lite nonchalanta/slarviga pass som motståndarna snappar upp ganska enkelt. Oroväckande.