Omgång 43: Linköping HC - HV71

Som jag sagt ett tag hv vill inte spela slutspel iår, de vill hällre hem och vara lediga. Och ledningen är nöjd så länge man går pluss så. Man är glad med spelet så släpp förväntningar för slutspel vi kommer ej vara med iår. Hv är inget topplag, vi är som bäst ett 9-10 lag

Äh, tycker ändå de ser bra ut. Fortfarande väldigt tidigt på säsongen!
Med så många nya kan man inte räkna med att spelet satt sig någorlunda förns framåt jul!

Du ser ut att få rätt!

Första målet ska Åhman ha, andra målet var backarna å fikade ngnstans.

Du skojar va?

Om vi hade velat vara en förening som vill vara topp 6 skulle vi agerat när vår 1 målvakt blivit skadad och våra tänkta topp poängspelare blivit skadade. Men nej ledningen tycker vi spelar som vi skall så ja, nu får vi vara glada om vi klarar 10 platsen

Både och! Åhman kass, backarna kass. Den enda som är nöjd är Johan Hult för han tycker truppen räcker som den är.

Åhnej nu fick vi pp

Tror Andersson var ironisk :unamused:

Nej, detta har jag läst både på forumet och sociala medier sen oktober/november så det är sant.

Precis… Värva nu eller stor chans att vi inte ens hamnar i slutspelet… Sattsa lite pengar på laget nu hv för fan

:frowning:

Passningsspelet är under all kritik, har spelarna redan gett upp?

Bra pp. Bra att dem sattsar på laget och ändrar på saker som inte fungerar. Pp ansvarig i Hv borde få fortsatt förtroende jajjamen

Tur att man slipper se eländet.
Inte hemma men verkar inte gå miste om något.

Det är ju försent för allt det där. Det är 9 matcher kvar av serien efter denna matchen. Med tanke på att igenom enda lagdel fungerar som den ska så måste ju 3-4 spelare in. När ska de spelas in för att kunna bidra och inte bara tulla på kapitalet?

Säsongen är förlorad. Play in och ut i kvarten som bäst. Det är bara att acceptera. Och det dömde HV sig själva till för längesen.

Marc-Anthony!

Zanetti kliver fram när det är som mörkast!

Zanetti…vilken smällkaramell :smiley:

Skrev ju för någon månad sedan att sportslig ledning borde inte vara 100% nöjda med Hults truppbygge. Men det var inte populärt när jag skrev. Svaret blev ju 2 nya år. Vad jag inte begriper är att journalisterna inte ställer kritiska frågor till Hult o co. Det är befogad regerande mästare och nära att missa topp 6 o farligt nära play in. Hult kan inte heller vara nöjd.