Blir det seger idag, vilket jag tro och hoppas, så tar vi Växjö på lördag. Då är vi med i racet igen på allvar.
Ah precis, när man mäter Frölunda-fans och andra… vissa dagar … ”hoppas de glömt vilket lag jag håller på eller att de känner tillräcklig empati för att bara vara tysta ”
Givet att de andra tappar poäng, så ja. Vinst idag ett måste… dessutom snudd på skall-krav på tre poäng dessutom.
Vad gör Tikka och Tedenby fortfarande kvar i uppställningen?
Aja det är som det är.
Kommer inte ändras även om det är 7e och sista i kvalet.
Vinn snälla bara vinn.
Den eviga frågan vi aldrig kommer få svar på
Ja, blir det inte en trepoängare idag är det nog med all sannolikhet kört.
Vi har alltså en ledig plats idag. Av våra forumplatser. Detta har inte hänt sedan typ andra omgången…när vi var lite trögstartade…
Varför sätter man en kall Dichow i mål? Han har inte spelat allt för mkt. Han kanske gör en kanonmatch? Vad vet jag, men med tanke på vilken kanonmatch Hugo gjorde sist så borde han få fortsätta. Vet att Dichow är en betydligt bättre målvakt än vad han har visat i år. Men ändå märkligt att byta målvakt igen.
Kan ta å sätta mig där om ingen annan kommer, lite jobbigt att behöva “stå” i ståklacken nämnligen…
Tillskrivas det är ju att analys och siffror är ju skit samma om man inte förstår och agerar utifrån det.
Sen kan man ju tycka att siffror inte ska behövas. Vi alla ser.
Platsen är ledig.
Ingen trepoängare idag så blir det nog kval.
Underbart att det är fullsatt igen. HV-fansen visar återigen sin kärlek till sitt lag. Man stöttar i vått och torrt. Man gläds, man lider, man älskar och ger aldrig upp.
Kärlek till fansen
Då sitter man här som en hjärntvättad byfåne med nån slags fånigt hopp om en topp match, seger och att “The Great Escape 3.0” började förra matchen.
Jisses så korkad man är.
Spännande se vad Engsund tänkt hitta på idag. Leka backgeneral går bra.
Let the förnedring begin, släpp pöcken!
Vad är oddsen för 0-1 inom första minuten?
NU KÖR VI! FRAMÅT HV!
1,00001
Tror snarare 0,9.
Minst sagt korkad utvisning.
haha vad gör karln