Omgång 44: HV71 - Timrå IK

Är du vilsen?

Lindbom till orkestern på den sjunkande båten: “Spela för fan, SPELA FÖR FAN”

1 gillning

Att vi är “jobbiga” att möta :joy:

2 gillningar

Sista målet måste han ta. Jävligt dåligt i försvaret dock. Men han måste agera matchvinnare ngn gång också. Håller inte att släppa 4 per match.

Denna perioden gäller vinna eller försvinna för Lindbom.

Så fruktansvärt less att se och höra den människan prata för HV så jag snart kräks genom näsan.

Självskadebeteende
Typ

Bra fråga som jag också undrar svaret på. Men antar att det stavas hopp helt enkelt. Supportrarna hoppas att det ska gå.

Annars är jag helt enig. HV71 är inte bättre. Har aldrig varit. Så det som sker är helt logiskt.

Saxen blir luggad, direkt målchans. Bra kent.

Undrar om det är lergök och mungiga som spelas…

1 gillning

Spela DJUUUUPT!

1 gillning

– Vad ska du ändra på inför tredje, Johan?
– Ändra? Killarna fick instruktioner inför matchen, nu är det för sent att agera när matchen har startat. Nya instruktioner till nästa match.

3 gillningar

Av nån anledning tänker jag på den där banjo-ungen i Deliverence…

2 gillningar

Skinnbanjo med en vante av taggtråd.

Ett bevis på ett lag som saknar tro och kunnighet på det man gör. Man förlikar sig med att hemmaplan är räddningen för hela processen.

1 gillning

Inte direkt.

Och det är att köra samma!
Ändra för fanken ingenting.
Taktik att köra rakt in i kaklet
Helst igenom om möjligt

1 gillning

Också en situation som tydligt visar på HVs problem. Även en brunkare som Lindbäck måste kunna göra mål i ett sånt läge. Men nej.

1 gillning

Hela den här man spelar bra hemma-skiten man håller på med är ju även det ett luftslott. I ärlighetens namn har man inte spelat speciellt bländande hemma heller. Tror snarare det handlar mer om att man får tillbaka lite av det man tappat borta.

Totaltabellen ljuger liksom inte.

4 gillningar

Det är lite Janne Andersson över Lindbom.
“Det ska vara som det alltid har varit”

Dragskott i slottet… mitt i magen. På riktigt.

1 gillning