Omgång 44: Skellefteå AIK - HV71

Haha Sundqvist din pinsamma nolla…får se om han lipar på twitter för att han inte fick utvisning med sig…

väntat att de blir BP men de var fan ingen utvisning

Näe men domarna för fan, nu får ni skärpa er…var det därför Robertsson mörkade kameran i pausen? Dom sågade av några klubbor för att fixa ett par power play på det där viset?!

Det är inte konstigt vi inte kan spela PP utan Christensen och Fiala. Vi saknar rätt spelare just nu.

Dja… Domare :imp:

TEDEN :smiley:

Hääääääääärligt Ahl och Tedenby!!! Fan så vackert!

Inte rättvist… men jag älskar’t! :smiley:

:smiley: :smiley: :smiley:

Tänk om HV jobbade så här varje match,ikväll är jag full av beundran för slitet de lägger ner,enda minus ikväll är PP :slight_smile:

Fan vilket snyggt Mål tre skott ett mål effektivitet :smiley:

För en gångs skull har vi ett spelystem som kan mäta sig med de andra lagens. Klockren defensiv. Det är så förbannat kul att se HV denna säsongen.

Underbart att se när man spelar med den här arbetskapaciteten, synd att man inte gör det mot andra lagen bara för då hade vi legat i toppen av SHL istället för ZAIK. Riktigt starkt också att kunna leda matchen med så många borta, det är sjukt. Hade förväntat mig detta slit som man haft samtliga matcher mot ZAIK men inte att man skulle leda med 2-0 efter andra perren. Grymt jobbat och återigen Bengan fortsätter producera 1+1… Snygg lite turligt kanske men ändå av AHL gratis mål åt Tedenby.

Nu väntar en Svettig tredje perre :neutral_face:

håll tätt nu, inget tidigt mål i baken

Fan Fan :imp:

fan

:cry:

Tack för den missen :exclamation:

Skrek Arto just NEEEJ när saik bommade?!