Omgång 45 (25/26): HV71 - Frölunda HC

Hansson…

Hv bajsar på sig helt! Anton kan verkligen coacha när det behövs.

Vad gör Hansson på isen ….
Tycker både Malte och Annborn borde gå före …

1 gillning

Kollaps i försvarsspelet.

Konstant lämnar man 2 mot 1

2 gillningar

Rögle har vänt i alla fall…

Avgå alla! Vilken jävla katastrof!

Bryr mig fan inte längre, hoppas verkligen vi åker ut med huvet före

Eriksson är rena rama Bumbibjörnen! Hur man kan vara så storvuxen, men så jävla vek, är helt obegripligt!!! Värvningen av honom har för mig alltid varit obegriplig!! Det är ju inte direkt så han har några andra kvaliteteter! Om han inte kan använda den kilon Gud skapat honom med, så kan han lika gärna snöra av sig grillorna och börja samla frimärken istället!!

5 gillningar

Äh.. snart vänder det Blomman. Tålamod nu.

Absolut och det är sorgligt på riktigt. Men iom att AB71 är så långt från historiken, känslan och kulturen så gör det inte speciellt ont. Det hade varit värre om HV71 hade haft en riktig SC och tränare och uppträtt som en professionell förening, i AB71 är det bara lyteskomik. Typ som om Vallarna var Dramaten och vice versa.

1 gillning

Herregud…Cirkus-HV gör det igen.

Vi kommer skjuta på utsidan av nätet nu resten av matchen och Anton kommer ändå vara nöjd med insatsen

Bra ändå att vi får det här beskedet av det här pisslaget. De kommer inte göra ett jävla skit för att klara sig undan kvalet.

Hoppas bara ÖHK tar ett par 3-poängare nu på raken så att INGEN behöver göra sig några illusioner om att detta episka pisslag ens har en chans att slippa kvala.

3 gillningar

Men vafan, jag kollar resultatet på färjan(från Lindholmspiren till Stenpiren i Göteborg som tar fem minuter) när den ska avgå och fem minuter senare, när vi är framme, har det gått från 1-1 till 1-4. Vad i helskotta???

Rövknullade av laget som skänkt 5 pinnar till örebro senaste veckorna… Nu kan jag med stor säkerhet ropa HEJ KVALET

3 gillningar

Värvar man allsvenskt får man allsvenskt

3 gillningar

som sagt utspelade

Om man nu skall se på vad förväntan är:

vi tog 2p mot rövle: över förväntan
blir överkörda av Fisklunda: förväntat.

Så. lixom.

Vad händer

1-5.

Tack för denna säsongen. Nu skiter jag i det här.