Har ändå haft en bra känsla hela dagen! Tror fan vi tar det!
Jobbigt mentalt att se oss släppa så billiga puckar! Måste in en ordentlig målvakt, kommer Felix Sandström känns det som att vi gett upp säsongen. Henke Karlsson, Enroth eller motsvarande skulle kunna lyfta oss till ett guldhot. Vi har en jävla akilleshäl som måste ordnas.
Varför måste vi alltid åka med pucken i anfallzon i PP… låter man pucken gå så får man ett högre tempo och slipper stå och gröta i sargen. Man ska inte behöva utmana motståndarna 1v1 när man är en man fler på planen. Visst Tedenby kanske kan göra det men helst ingen annan. Låt pucken gå och kom till skott.
Tycker ändå att vi i stort sett gjort två bra perioder, men med avsaknad av effektivitet och bitvis risigt försvarsspel räcker inte det… Vissa här inne får det dock att låta som det är total katastrof, vilket jag verkligen inte kan hålla med om.
Har værmt upp infør tredje med Sjødins sjælvmål.
KOM IGEN NU HV!!
Ingen jättedålig match från oss egentligen. Tror det i mångt och mycket är avsaknad av karaktär i laget som ställer till det. Vi tappade Önerud, Sandberg, Almquist och Borgman killar som utöver att de är fantastiskt skickliga spelare dessutom har otroligt hjärta och inställning. Vi har ersatt med Sweatt, ejdsell, zanetti och gett Brännström en större roll… just sayin
Oj vad tydligt när Rautio flyttade på målburen
Seriöst hade vi värvat någon pp spets för några månader sedan hade vi varit top 3 så lätt

Till er som inte sett Tommy Sjödins självmål.
youtube.com/watch?v=4nRXAUadnBY
BIF spelar väldigt uppoffrande och målvakten är i rätt position hela tiden.
Vilket frosseri i målsumperi.
Vi MÅSTE ha 3 poäng kom igen nu mina nerver
HV känns ungefär lika farliga som en kattunge när lägena kommer.
Tycker det ser ut som det har gjort hela säsongen: skitnödigt.
Oerhört Löjligt… Sjödin var en fantastisk back och dessutom en sympatisk person. Ska du länka till Abotts från förra sässen också?!?
Ullströms hastighet??? Eller såg jag fek tyckte det såg ut som Mikko Louma är han tillbaka?
Ettriga jobbiga jävlar Brynäs.
Eller Mats Tryggs snygga slagskott i egen kasse för ytterligare några säsonger sen.
Är ulf Dahlen tillbaka också? Dump n chase och krama sargen konstant