Omgång 45: HV71 - Karlskrona HK

[size=200]HV71 - Karlskrona HK[/size]


[size=150]Kan Karlskrona ta revansch på HV71?[/size]

Publicerad: 2016-02-20 09:00

HV71 vände ett tvåmålsunderläge mot Karlskrona på fredagskvällen och vann med uddamålet. Det var smålänningarnas tredje raka seger mot Karlskrona, som nu har en chans kvar att vinna mot HV71 i år.Läs mer på shl.se: shl.se/shl-arena/39953/pregame/

[size=150]FORZA HV71!![/size]

Jag har tippat vinst ikväll. Ber om ursäkt i förväg.

Intagit A-Stå. FULLT HUS?

Jag är med, dock i soffan med en kall mjöd. En Ward-order - starta vågen i 3:e perioden :slight_smile:

Viktig match och lirar vi som igår, framförallt 1:a och 3:e perioden så ror vi hem detta komfortabelt.
Eloge till matchtråds-experten macce. Betyg: Sex biror av fem och pucken på finhyllan?

Själv på sittplats…kör vågen själv i sista om det behövs

hoppas på 3p

Jag bugar och bockar över den stämningen som ståplats men även övrig publik ger…

fan men väntat …

1-1 :question: Har inte sett fån början :question: :question:

Hade Arla bara åkt skridskor…förbjudet att ta en 2a i anfallszon. Karlskrona leder tyvärr rättvist…

KHK ser faktiskt mycket piggare ut än vad HV gör. De åker i flera situationer där hv glider. Sen är ju återigen HVs avslut mer eller mindre mitt i madrassen.

Berglund hur lyckas du? Sämre än Modo!!!

Otroligt svag förstaperiod från HV. Inget stämmer och KHK är helt klart det lag som vill mest. HV glider bara runt. Kommer att krävas en rejäl uppryckning om det ska bli poäng öht idag.

Riktigt sömnig period. Inget drag alls.

En bedrövlig period,riktigt bedrövlig,de få skott HV lyckades med var mitt på,2 idiotutvisningar nu kan det bara bli bättre.

trött man blir på HV:S ojämna spel…

Snacka om skillnad på spel från gårdagen… Totalt energilöst idag… Vill fan till att man börjar åka skridskor i andra annars blir de promenadseger för KHK. Nä HV detta är ej godkänt… SKÄRPNING!

Tycker att jag känner igen vissa kommentarer får period 2 igår :neutral_face:

Samma tråkiga hockey som vanligt. Ingen som vill göra nåt extra jobb för att vinna känns det som.

Vem bryr sig om kvartsfinal när man har pengar.

Det här tar vi. Kämpa nu HV!