Omgång 45: HV71 - Karlskrona HK

Någon som såg det live? Hur reagerade borr-marodören?

Enligt cmore kommer matchen spelas i c-hallen, där det spelas dam-hockey!? :question:
Hur många får plats där?

Edit: nä, man gör ett försök till 17.20.

Spännande!

Ja man undrar ju…

OM det blir omspel så antar jag att publiken kommer få nån sorts kompensation vilket kommer slå på ekonomin.

HAHAHA - hörde nu precis nu på Cmore att man ska spela klart i C-hallen. Då antar jag att alla som vill kommer få tillbaks pengarna och det kommer ju definitivt slå hårt på ekonomin. Om jag inte är helt ute och cyklar så brukar man väl säga 1 milj per hemmamatch i intäkter.

Inte mycket som lyckats i HV71 denna säsongen …

Hörde jag verkligen rätt. C-hallen? Körde ju rör nyligen med Ward junior och tar ju knappt 20 pers.

Så det ska bli match i kinnarps iallafall :question:

Någon som borrade efter olja?!
Skämt o sido detta ska inte ens kunna vara teoretiskt möjligt…

HV71s PR-avdelningen har iaf att göra kommande vecka…

Nytt försök 17.20

Känns rätt osannolikt att det ska gå att spela minst 2 perioder med en omspolning utan ett fungerande kylsystem… Blir nog c-hallen iallafall.

Jag röstar på spel med småmål på mittplan.

Bengt Halvardsson har ansvaret för vaktmästarna. Knappast bira för honom ikväll :confused:

:unamused: :laughing: Skulle ju t.o.m Robert platsa…

Fast håller isen nu hela matchen, kan han vara stolt över krishanteringen. Då är han värd två Corona.

Haha, nä det får man nog utgå från. Blir nog borrlektioner hela natten.

Skulle gärna vilja se Lias ta Stenlunds plats. Behöver lite fart och attityd i den kedjan.

Haha. Ja det såg ju ut som att det var Corona som kom upp ur isen, så det är väl bara att lägga sig vid hemmakassen och börja slicka… :smiley:

Vafaan håller hv på med!?!?!?!?!?

Fan vad fumligt av PW

KHK lär inte tappa 2-0 idag igen tyvärr

Pinsamt…HV är kvar i omklädningsrummet…med detta spel har man fasen inte i ett slutspel att göra. Stor eloge till publiken som inte går hem…