Jaja, det är en sån där kväll på en sån säsong. HV kan inte uppbringa energin som krävs. Tråkigt och frustrerande att se, men så har det dessvärre sett ut hela säsongen.
Där är det avgjort…2 utvisningar som inte ens får hända ger 2 mål…det blir tidig försäsongsträning i år igen,lika bra det när man ser hur spelarna beter sig.
Detta är så jävla pinsamt så de finns inte!! Börja jobba nu för i helvete HV. Hv blir utskåpade på hemmaplan… Fyy faan… Hoppas innerligt att de inte är fullsatt nästa match. Publiken är värd så mycket bättre…
Vad ser du hatet? Jag konstatera ren och svidande fakta. Vet ej om du kollar på nån annan match? Men den matchen jag kollar på just nu så ser jag ett HV71 som ligger under med 0-3 på hemmaplan mot ett allsvenskt kvalande lag som ligger toksist i SHL.
Men du tycker det är att hata? Varför är alla så jävla färgblinda här inne. Varför får man inte kritisera? Sådana som du som inte behövs. Ni gör livet surt. Är du lika sur privat? Kom ner på jorden och inse vad som händer framför dina fötter så kanske du slipper stå som ett frågetecken den dagen HV71 är i kval och undra vad som hände. Klart som fan jag inte njuter och det smärtar mig med, men jag ser väl det på ett nyanserat sätt.
Men e flesta här inne vägrar ju inse fakta utan hoppas och bygger upp luftslott år efter år. Men kanske beror på att du och resten här inne är runt 13 år och aldrig ens vart på en hockeymatch.
Och hur du ens kan dra paralleller med ISIS, Syrien och Putin för mig att rysa. Gör mig bara ännu mer säker på att du är en P12:a som knappt fått hår på snoppen. Gå och lägg dig, du är luft.
Skärp dig för fan.
Vad händer? Ingen tändning över huvud taget verkar det som! !! Man ser det på allt som sker på isen. Ex. Berglund ville byta, han åker fram och skriker, inget händer , han åker nästan hela vägen fram och vrålar. INGEN vill komma in så berglund få backa tillbaka…Vad beror sådant på om inte tändningen???
Det är så fruktansvärt dåligt!
Vad gör Lindbom för att väcka laget? Inte ett skit!
Time out, gå ner på kedjor eller kasta om! Nejdå vi låter killarna ändra på detta eller vad!?
Finns ju bara en som visar lite vilja som vanligt och det är Sundh.
Hur fan kan man komma in på hemmaplan och bli överkörda av Karlskrona?
Vad har de trott egentligen, att de ska kunna glida på skridskoskydden eller?
P-W håller ju siffrorna nere för mål framåt är det ju inte i närheten av!
Det är tamejfan bara HV71 som klarar av att sjunka till denna usla nivå för jag har sett många matcher denna säsong med övriga lag och inget lag är så dåliga som HV71 när dom är dåliga. Håller inte ens bottenklass i Allsvenskan när de är så här usla!