Omgång 46: HV71 - Örebro Hockey

Sitter Bödker med den på sig på läktaren idag då?

3 gillningar

En sann smålänning!
Ha ha ha

KÄMPA HV!!!

Håller med till fullo angående tredje. Här är en kedja man faktiskt kan laborera med. Börja med att lyfta upp Lindbäck i fjärde (Måns har vuxit sedan tränarbytet) och så in med Nättinen istället för Matson eller Vesel.

4 gillningar

LaLeggia och Billins känns inte som det stabilaste backparet.
Behöver nog Hjalmarsson tillbaka snarast.

Jag är tyvärr rätt övertygad om att Brynäs tar 3 poäng idag , så jag hoppas HV också gör det.

Måns hade 2 grymt bra minuter förra matchen, de enda han fick spela av någon anledning , så håller med övriga.

Det är ett antal spelare som behöver prestera bättre för att få speltid - om någon av dem går ner sig så swappa in en annan gubbe så de får förtjäna en plats.

1 gillning

Vinst är ett måste!!! Kör nu för fan!!!

Inte någon stark defensiv aura över det paret, nej.

1 gillning

Skumt att se HV i svarta tröjor…

Satan va snygga tröjor!

1 gillning

Sitter på lokala lokalen. Får inte in Cmore på telefonen. Men kan fan inte kolla förrän öl nummer 4 kommer ner. Så missar 10 min av första. Hoppas det är 4-0 när man kommer hem.

2 gillningar

Börjar ju bra detta…

BP direkt… Inte bra

Bra start… Not

Ändå schysst statistik i BP med Lindbom. Från sämst till bäst.

1 gillning

Detta gillar man inte att höra. Men ett skämt att man bara kan ha en c-more app med svenskt abonnemang

Synd där!

Konstiga tider när tillfällen inträffar när man håller på såna som måsarna, LHC och FBK :exploding_head:

Deppigt värre …

Såg förrsten att Örebros HC beskrev HV som “ett all-star lag liknande Färjestad förra året” men att man inte fått ut sin kapacitet.

Visst flörtar han lite med oss? Vår nya HC?

6 gillningar