Sitter Bödker med den på sig på läktaren idag då?
En sann smålänning!
Ha ha ha
KÄMPA HV!!!
Håller med till fullo angående tredje. Här är en kedja man faktiskt kan laborera med. Börja med att lyfta upp Lindbäck i fjärde (Måns har vuxit sedan tränarbytet) och så in med Nättinen istället för Matson eller Vesel.
LaLeggia och Billins känns inte som det stabilaste backparet.
Behöver nog Hjalmarsson tillbaka snarast.
Jag är tyvärr rätt övertygad om att Brynäs tar 3 poäng idag , så jag hoppas HV också gör det.
Måns hade 2 grymt bra minuter förra matchen, de enda han fick spela av någon anledning , så håller med övriga.
Det är ett antal spelare som behöver prestera bättre för att få speltid - om någon av dem går ner sig så swappa in en annan gubbe så de får förtjäna en plats.
Vinst är ett måste!!! Kör nu för fan!!!
Inte någon stark defensiv aura över det paret, nej.
Skumt att se HV i svarta tröjor…
Satan va snygga tröjor!
Sitter på lokala lokalen. Får inte in Cmore på telefonen. Men kan fan inte kolla förrän öl nummer 4 kommer ner. Så missar 10 min av första. Hoppas det är 4-0 när man kommer hem.
Börjar ju bra detta…
BP direkt… Inte bra
Bra start… Not
Ändå schysst statistik i BP med Lindbom. Från sämst till bäst.
Detta gillar man inte att höra. Men ett skämt att man bara kan ha en c-more app med svenskt abonnemang
Synd där!
Konstiga tider när tillfällen inträffar när man håller på såna som måsarna, LHC och FBK
Deppigt värre …
Såg förrsten att Örebros HC beskrev HV som “ett all-star lag liknande Färjestad förra året” men att man inte fått ut sin kapacitet.
Visst flörtar han lite med oss? Vår nya HC?