Omgång 47 (25/26): Timrå IK - HV71

Studsa tillbaka? Sa han så (ligger på playan så jag följer inte allt)?

Så jävla svagt. Kommuniceras samma floskel internt så fattar man ju varför vi förlorar.

Studsa tillbaka till vad? 1 poäng i snitt?

Jag förväntar mig att man istället håller ett brandtal om fansen, klubben, historien, staden i detta läget.

Studsa tillbaka. Vafan betyder det ens.

Anton slår alla rekord som kan slås. Vår bästa spelare bänkas.

Jösses Amalia! Det kunde bli värre. Sparka Anton nu!

2 gillningar

Man hoppas på vinst och att vi ska klara oss från kval. Men faktum är att vi är så jävla körda.

Klart det kan bli värre, allt kan bli sämre. Frågan är hur långt det går innan de gör något åt det. Den här säsongen är det mer intressant att följa med i vad som händer runt laget än att följa matcherna, för matcherna förlorar de oftast i alla fall. Cirkusen som händer runt laget har sina twist and turns för att jämföra det med en film, så det kan gå åt lite olika håll.

1 gillning

Är det här en tränare som INTE tappat laget?

Skoja inte. Bottenlöst uselt oavsett vinst eller förlust ikväll.

AP-gate all over again

Käka pizza i Osby!

9 gillningar

Vad i hela helvete håller herr blomman på med? Ang som 13:e???

Frågan är vad som egentligen är bäst. Att hänga på genom att ta poäng eller att bli avhakade och därigenom ställa om allt till att klara kvalet. På ett sätt känns det som att det knappt spelar nån roll, för HV kan inte nyttja ett läge iaf.

1 gillning

Shit storm incoming in 3..2…1…

Pasic in i första istället för Ang. Hur är det ens möjligt? Alla som sett hockey i mer än 20 minuter kan se att Ang ska spela före Pasic. Vad är det frågan om? Vad händer i vår förening

1 gillning

Blomman gör vårt lag ÄNNU sämre. Ang bänkad. Avgå eller nått. Orkar inte.

Drömresultaten ikväll.

HV blir totalt överkörda. Örebro också. Blomman sparkas imorn och vi har fortfarande chansen.

8 gillningar

Ang som extra? Anton behöver bli sparkad innan pucken släpps så vi hinner ändra i kedjorna.

3 gillningar

Nästan så jag önskar att Timrå kör över HV och vinner tvåsiffrigt, så kanske ngt händer

2 gillningar

Vadå ska man ställa RAHM som HC då? kommer knappast hjälpa, isåfall om man skulle få in Filander typ, men det är nog för mycket att begära.

Pasic i förstafemman.

Istället för maskotar som åker in vid intron kan dom få vara HC för en dag. Det kan inte bli sämre.

1 gillning

Vad har pasic gjort för att förtjäna den platsen? Ang har varit vår enskilt viktigaste spelare denna säsong medan pasic har varit vårt största sänke. Att Anton får fortsätta i denna klubb är högsta jävla formen av ren och skär idioti. Fyfan vad arg jag blir.

1 gillning

Vad hoppas Blomman få för effekt med att markera mot Ang. Han kan uppenbarligen inte hantera människor på ett korrekt sätt. En bra tränare kunde tagit ett snack med spelaren efter förra matchen och sedan hade det varit glömt. Så glad för att AP slipper att spela under Blomman

2 gillningar

Det här är favoritism på en nivå man kan se i pojklagsspel, och även där kritiseras det såklart.

De ENDA spelarna som det ska markeras mot är dom som också kan producera framåt. Blommans enda kort.

1 gillning