Omgång 47: AIK - HV71

Alltså. Vinner vi inte detta så kan vi slicka j18 till match. Fy fan va surt.

haha… Okej.

AIK är rysligt dåliga. Hur fan kan de leda med 1-0?

Fyfan jobbigt att ligga under. Sjukt orättvist

Man borde ha måldomare via videokamera och inte bara en AIK-are som sitter i Globen och försöker hjälpa sitt lag. Likadant säsongens första match mot AIK då man dömde bort helt sjukt när det blev mål mot AIK …

Hahahahaha, den där jävla råttan i intervjun tyckte deras pisslag gjort en bra första period… De är ju för fan utspelade, enbart ett justitiemord som klarat dem från underläge.

Sen är kommentatorn på cless ett aikfan, det stör mig nått väldeliga. Nästan chips-Arto-klass :frowning:

Varför körde vi med 3 kedjor i PP, känns ju lite svårare att få ihop en fungerande PP-konstellation om alla ska snurra runt där.

Nån mer än jag som tycker kommentatorn till dagens match ser felplacerad ut? Skulle aldrig gissa på att han kommenterade hockeymatcher eller ens hade intresse av sport. Jag skulle nog gissat på Pedofil eller styckmördare. Ser väldigt skum ut.

Krog-kedjan mest framstående hitills i dagens match, Det blir nog den kedjan som avgör till våran fördel vad det lider. Rajala vägrar ju skjuta tyvärr och letar och letar så mycket han kan för att slippa skjuta så det inte ens blir en passning heller till slut. Tycker man ska låta honom vila färdigt innan han spelar igen, för nu tillför han inte så jättemycket. Bättre ta in Fiala i första så länge och prova om han funkar lika bra där.

Bra Christenssen… :slight_smile:

Stackars nr 33. Sorgligt.

jaha ska MN få minus 40 ikväll nu då ?

Uselt

YES! 1-1 i BP :smiley:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!°!!!

Holzapfel allt är förlåtet! :smiley:

Holzzaaaa… jaaaaaa

Haha 1-1 :smiley:

Jävla tråkigt att se Fälth ramla på blå å sen bara skita i att jobba hem.

Jävla kul att se Holtzapfel göra mål dock.

Bra gjort av Stefan Johansson med som vinner pucken och sen inte skyfflar iväg den utan ger den till Holzapfel. Christensen är ju bara löjligt bra och Holzapfel ser stekhet ut!

Förstår inte varför stockholmshockeyn är så viktig… 2000 pers i arenan, varav 1000 hvfans. :smiley:

Vi var illa ute där ett tag, nu tar vi detta
Kom igen HV!