Omgång 47: HV71 - AIK

YES

Fasth

3-0

Och AIK har redan använt sin TO

3-0. Tack Jämtin! :slight_smile:

Vad glest det var på ståplats! :open_mouth:

Fasth el Jämtin :question:

Jämtin enligt Hockeyligan.se.

Såg ut som en styrning, jepp så var det

Ja jävlar vad med öl jag måste dricka för att få tillbaka livsglädjen efter att se på den här smörjan.

Tacka fan att vi vinner.

Luoma riktigt bra hittills. Fernholm riktigt dålig. Hans puckhantering är ju under all kritik! Vad fan gör han i HV? :angry:

Fasth är målskytten

Sportradion sa att det var Fasth som petade in den.

Håller inte med, tycker det är ganska småtrevligt. Sen å andra sidan skiter jag i hur kul det är om vi gör lite mål som ikväll.

Även Fasth själv sade att han hade en liten touch på pucken.

småtrevligt, bra ord för att beskriva kvällens match :wink:

Jag tycker faktiskt att det är en helt okej match. HV71 har fortsatt på den inslagna vägen och spelar riktigt bra defensivt och gör även mål på sina chanser offensivt. Sedan så kanske det inte är så konstigt att det blir lite segt i vissa perioder då AIK knappast bjuder upp till dans.
Njeh jag är oerhört nöjd över hur HV71 har spelat hitintills. Wesslau ser riktigt stabil ut. Man märker verkligen vilken skillnad det är på Larsson och Wesslau. Jag menar hur många skott har Larsson lyckats hålla utan att släppa någon retur på? Det är inte många.
Tycker även att kedjan med P.Carlsson, W.Karlsson och Sandberg har sett riktigt heta ut ikväll.

Det enda som kan hindra oss nu från att ta tre poäng är oss själva, att vi slappnar av, De kommer förmodligen gasa allt nu i inledningen av tredje, viktigt att vi står emot

Tyckte jag fick till det själv :wink: haha

4-0

PETRASEK!!!

Tycker att det ser väldigt stabilt ut och AIK är efter hela tiden.

Ser oförskämt stabilt ut. Riktigt bra match av HV

5-0

Diabolics, du fick din utskopning

LEDIN!!