Lite talande för hela säsongen att man ska bjuda in motståndarna in i matchen när det går bra. Färjestad får komma till TVÅ 3-1 lägen i BP samt ett 2-1 i BP. Ett mindre under att inget läge resulterar i mål.
Många bra idag men Andersson och Sandberg sticker ut.
Hahaahaha ja. Har ju inte gått jättebra för någon Johan (bortsett från Freijd) iår, så de skulle nog ta och anställa mig.
Thörnberg måste lära sig att spela efter sina begränsningar, agerar just nu som någon slags playmaker!? In framför kassen o gör skitjobbet precis som under Jukka tiden så kommer det säkert lossna. Just nu ser han bara bekväm ut, för mesig i dueller, dålig i avsluten, slår bost icingar och pass, gör inte arbetet. Nä, Thörna skulle ta efter Oscar Sundh.
Hahaahaha ja. Har ju inte gått jättebra för någon Johan (bortsett från Freijd) iår, så de skulle nog ta och anställa mig.
Thörnberg måste lära sig att spela efter sina begränsningar, agerar just nu som någon slags playmaker!? In framför kassen o gör skitjobbet precis som under Jukka tiden så kommer det säkert lossna. Just nu ser han bara bekväm ut, för mesig i dueller, dålig i avsluten, slår bost icingar och pass, gör inte arbetet. Nä, Thörna skulle ta efter Oscar Sundh.[/quot
Nu vet jag inte vilka röda trådar ni är inne på men en liten kommentar på Thörnberg…
Tycker att han har varit bra idag men då har även hela laget varit bra. Problemet är att hela vårt lag är så svårläst som lag i år vilket även påverkar Thörnberg. Man ställer dock stora krav på honom med några till vilket gör att dom oftast får mest kritik. Men en spelare gör inte hela femmans spel. Håller alla denna nivån som idag så är även Thörnberg bra