Tappar vi detta…då vet jag inte vad jag gör…
Önerud!!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
PW
![]()
Vattenpåfyllning och dusch= ja tack
Hjärtattack…
Puh
Underbart!!! Men jag tänkte på en sak är det verkligen smart att använda många av våra offensiva genier i bp osv kör man inte slut på deras offensiva ork då om ni förstår vad jag menar ? Thörnberg tex som vetkar sjukt sleten borde bara spela pp och 5on5 tycker jag
Håller med Wikegård…Campoli,hur korkad får man vara ![]()
Robert kan annars tvålen ![]()
ABSOLUT! ![]()
![]()
Femman blir denna:
5p Sandberg
4p PW
3p Berglund
2p Önerud
1p Abbott
Bubblare: Arla, tack vare sitt drömpass
Dagens träsko går till Campoli
PP fungerade inte alls, Önerud var så trött på det så därför sköt han. Vem slog då bort mest pass i PP? Ingen nömnd.
Campolis spel med dessa cross hör inte hemma i HV, dags att han får en rejäl uppsträckning.Kunde lett till 3-3 och förlorad poäng.
Sandberg hade inte blivit utvisad om inte Campoli gjort crossen innan.
Compolis beteende idag är inte okej någonstans.
Är han frustrerad? Tankarna på annat?! Vad sysslar karln med?
Inte speciellt imponerad, HV slår ett kasst fbk. 1 hemmamatch kvar innan kvalet. Sen får vi se hur det går. Fortfarande för mkt mellanmjölk.
Bra styrspel idag och vinner mycket närkamper. Ändå blir det spännande mot ett mediokert fbk.
Men full pott mot fbk är ändå gött ![]()
Campoli = idiot. Han spelar inte mer denna grundserie
- Önerud och Sandberg riktigt bra ikväll.
Berglund, EJ och Pilut bra backspel.
PW bra i målet
- Dumstruten på Campoli, han ligger helt och hållet bakom båda deras reduceringar och kostade nästan ett tidigt mål i början av matchen.
! PP
Mer nervöst när vi hade PP än när fbk själva hade det och varför skiter man plötslig i backchecking när vi har PP och FBK kontrar?? Nä PP har inte funkat på hela säsongen men vi gör ändå lite slumpmål då och då i det, som idag en soloprestation.
Andersson måste va en av ligans snabbaste skridskoåkare
Erik A är sjukt snabb, bra jobb fram till 1-0 målet dessutom. En personlig favoritspelare.
Aftonblaskan ger Campoli 5+ ![]()