Idag kommer verkligen ikapp alla inom HV71 och Gardens väggar. Idag blir det klart att vi hamnar för långt efter och allt vi sett blir sanning även för föreningen.
Inte en chans att vi slår Linköping.
Idag kommer verkligen ikapp alla inom HV71 och Gardens väggar. Idag blir det klart att vi hamnar för långt efter och allt vi sett blir sanning även för föreningen.
Inte en chans att vi slår Linköping.
Vad är det där för Cyberpunk-ställe?
inte alls faktiskt. tvärt om ![]()
Iran?
Ont i magen match
0-3.
Kovac x2
Fantenberg
Ångest. Kommer inte kolla men kikar väl in här om någon timme.
LA?
Det här går aldrig!
Jag har jobbat i Angered idag, när jag slutade jobbet gick jag in på Lidl i hopp om att hitta en prinsesstårta, hittade den sista! Det är ett tecken på att vi tar tre poäng ikväll
!
det är morgon i LA.
Hur vågar du ens? Nej men skämt åsido, Angered har väl blivit bättre än vad det var förr? Har varit där några gånger och inte märkt något mycket värre än vanligt.
Hoppas prinsesstårtan var ett tecken som stämmer!
Idag kan det mycket väl avgöras… Allt annat än 3p garanterar i princip kvalet.
Lyckas vi på något sätt få 3p tror jag vi har goda möjligheter, LHCs spelschema sista matcherna är inte roligt
Lindström har blivit lite som en elefantkyrkogård. Duktiga spelare som Blomman inte vet vad han ska göra med/kan hantera placeras bredvid nummer 16.
Begriper inte varför inte Pasic är på läktaren och Johnsen på i vart fall extra.
Och varför inte lagerberg är en av backparen.
Åwell - Jag har väl inte hela bilden klar för mig
Några timmar öster ut. Och eftersom du sa kosmonauter så säger jag Baku.
Det är faktiskt ganska trevligt, det är jättelugnt på dagarna. Är aldrig där på nätterna eller sent på kvällen, men det kan väl vara lite stökigt ibland där, på samma sätt som i andra stadsdelar. Är hellre där klockan sju på kvällen en lördag än vid Brunnsparken klockan sju på kvällen en lördag om jag ska vara ärlig.
Jösses va gott det verkar.