Väljer knyppling framför förnedring idag.
Kanske man klarar samla kraft till att utstå lite HV-hockey i kvalet.
Ska gå ett par varv runt huset och dra pungen i rullgruset. Hellre det än att se ytterligare ett haveri.
Välj kross istället för rullgrus, då motsvarar det bättre verklighetens upplevelse med HV.
Jag gjorde ett bildsök i google på “pung i grus”. Det gav en lika stor besvikelse som dagens match kommer göra. Helt meningslöst.
Ska vi gissa att HV kommer spendera drygt 59 minuter i defensiv zon i eftermiddag?
Nu är jag glad att jag lät bli att aktivera AI-generering av bilder i forumet utöver trådsammanfattningar och korrläsning av inlägg…
Börjar Sjöholm “fucka upp” så ska man direkt bänka han och sätta in Day. Känns som att det är lite det som är tanken. Inte nödvändigtvis att Sjöholm ska göra misstag utan mer att man ska spela Day med Släggan.
Men sjöholm kan spela riktigt bra ibland också, tycker han varit lite upp & ned, tror han kan bli en helt OK back om han bara tar säkra beslut under press istället för att chansa eller spela o-rejält.
Gillar att han vågar smälla på och Sjö-wall:a motståndarna !
Lite OT. Blomman tog med sig två personer från AIK. En blev (för tredje gången) borttagen från sin roll och en tar inte plats i ordinarie kedjor.
Njuter också av solen och alkohol.
Hoppas ju fortfarande på mirakel, men hockeyn gav jag upp i november.
Ähh va f’n.
En period kan de få. Skadad som man är.
Några snygga Brynäs anfall går ju njuta av om inte annat.
Glöm inte analytikern eller scouten eller vad han nu är som kom från AIK också. Där har vi nu också förstärkt upp med BLs egna analytiker eller liknande från Malmö. Organisationen bara sväller och sväller hela tiden medan resultaten absolut inte blir bättre, snarare tvärtom.
Kan konstatera att värvningarna från AIK inte blivit någon succe, om vi uttrycker oss väldigt, väldigt snällt, och långt ifrån SHLklass utan snarare en medelmåttig allsvensk klass. Du får oftast det du väljer att ta in.
Sjöholm går alltså före Hallquisth, tråkigt!
Passande att texten med på väg mot nya nål står i baken
Inte får man dricka alkohol i ERP när man har barn med sig heller. Vi var inte välkomna in nånstans. 18 år för att ens få gå in…
Bla bla bla från AB men å andra sidan…vad skall han säga?
Ringat in felen! Jo tjena!
Bara inte Rödin gör mål får man vara nöjd.