Känns som Camaras tidigare humör gör sig påmind och får med all säkerhet stå över pga diciplinära skäl. Smått oroväckande iom hans nya kontrakt på 2 år. Hur var det nu med ”rätt karaktär”?
Det är inte ofta jag kollar på live-hockey, men ikväll är jag på plats i fiendeland.
Luktar lite illa här…
Kom igen Hv!
inga fler av sådana bjudningar tack
Givetvis fel av mig hjärnsläpp
Ädrat nu
kom igen nu
Jaaaaaaaaaa PP
Släkten är värst.
Powerplay är orimligt bra
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
Tänkte precis att 2 PP inte alls var samspelta och spelade för snävt o så kom målet
Sååååååå viktigt.
Gött med bra PP, men vi borde förska behålla det bra 5v5-spelet också. Det verkar som man inte kan ha bägge samma tid
ingen bra trend nu efter målet, fbk trycker ner hv
PP igen
gör 2-0 nu då
Törngren har tvingat fram två utvisningar, bra
varför kör man en iskall sandberg över en het törngren i pp?
mrbeach:
Vinst mot ÄRKERIVALEN FBK Skulle förgylla min dag.
Sen är jag fortfarande förbannad på att coacherna INTE bytte ut Linus i förra matchen.
Det måste ju vara mindre knäckande för självförtroendet än att känna att matchen till stor del förlorades Pga. honom.
Betänk att han är ung och MÅSTE få ha en dålig dag.Det är inget han ska skämmas över.Menar du Hugo?
Givetvis gick lite fort där = Hjärnsläpp
Får ont i magen så fort nr 17 har pucken.
Gillar inte att Hv-spelare tjurrusar ut mot sargerna och lämnar målisen ensam med motståndare… Hänt typ tre gånger redan…
Ikonen…där ska det va mål