Omgång 49: Färjestad - HV71

Jag tycker väl knappast att det är roligt att HV ligger under om det är skrattretande. Det jag menar är att det är så komiskt att när väl HV får en bra inledning så är det ändå motståndarna som får ett läge och gör mål direkt.

Färjestad känns läskigt farliga så fort de kommer in i anfallszon

Ok :wink:

Tyvärr brukar Pogge göra bra matcher mot HV :confused:

Synd att Milan Gulas blev frisk :frowning:

Vilken fin inledning av HV! Det är också en fröjd att se nr 17 få spela. Emil löser alla situationer suveränt. Känns något fräschare än Petrasek…

Håll tätt nu Hv

Sjukt bra inledning av HV. FBK känns dock hyperfarliga.

Håll tätt nu

asså, fyfan vilket orättvist resultat… Puck out nu… SKIT

BRA MATCH HV71!!! Härligt med hockey idag!

Länge sen HV spelat så bra men Fan va det ska vara svårt att få in puckuslingen Och nu STRAFF :imp:

Malte…slarv!

Vad har Strömwall egentligen tillfört? Förutom -3 och en orsakad straff då?

Härligt Wesslau! :slight_smile:

Malte har ju varit lysande idag, bortsett straffsituationen som dessutom inte blev mål!

Hårt jobb? Inte lätt att ha plusstatistik när man släppt in 20:talet mål på en vecka eller?

Har inte sett mycket av matcherna där han har varit med pga studerande, så därför undrar jag. Så grymt tråkigt att Törngren blev skadad, för rent spontant känns det som han är bättre.

HV det klart bättre laget i första. FBK bättre spets. Därför står det 1-0. Fortsätter hv spela såhär vinner vi :slight_smile:

Du kan inte måla ut han som någon syndabock iaf, tycker han är några snäpp vassare än både Ahl och Stenlund och bidrar med mycket fart och fläkt, skapat ett par farliga lägen också.

Någon som jag dock inte kan motivera varför han ska spela är Strandberg, snacka om totalt haveri. Fick han sin första målchans på hela säsongen denna match? Och har han gjort 1 enda poäng än? Ne fyfan vad han trampar vatten.