Omgång 49: HV71 - Örebro HK

Om Lindbom bänkar honom efter första bytet så är det k.o. direkt.
Känns riggat för en Lindbom-seger!

1 gillning

Det är en svårslagen strategi håller med. Foppas chans är att gå på knock direkt :joy:

Bara röda ringar på Timpan framöver!

1 gillning

OS-Centern är lagkapten idag alltså.

Nu har jag sett allt.
Klubben är körd.
Lägg ner verksamheten, riv HG, bygg ett parkeringshus på platsen och glöm att vi funnits.

5 gillningar

Föredrar blåa ringar :+1:

1 gillning

Det är faktiskt beklämmande. Säger allt var HV står som förening. Just nu ser vi alltså ut att gå in i ett kval med en finsk legoknekt som har 56 HV-matcher på cv:et som kapten. Illa. Väldigt illa.

2 gillningar

Men jag såg på insta att det fanns ett ”A” på en tröja som började med ”1”.

Måtte Önerud ha fått den bindeln nu va?

Sisu 71

Du får gröna. Passar din kärlek till Annie.

Freijd intervjuar Foppa efter värmningen.

Vad blir viktigast ikväll mot Örebro?

" - Spela lite hockey. Jag tycker inte vi har spelat hockey faktiskt. Vi har slängt bort lite puckar…"

4 gillningar

Betyder det något att du bytt profilbild? :smiley:

Kanske kan va rätt skönt ändå för dem, ingen större förväntan om eller behov av att vinna idag.

Gudsförgätna ja… nästan så vi skulle ersätta HV-låten vid introt med en tyst minut, bön eller en psalm?

Det kan vara det fulaste jag sett.

1 gillning

Edlund kommenterar matchen, hurra…

1 gillning

Simon har ett A på sig!!

Hans skrik innan spelarna går ut är fan gåshud! :white_heart::yellow_heart::blue_heart:

1 gillning

Skönt att slipp se Emil Larsson, bara det är en seger i sig. Hoppas att laget tar att vara ”kval klart” på rätt sätt och slappnar av lite och börjar spela hockey så vi får något att bygga på framåt.

3 gillningar

Då får vi se om det är “gott gry i grabbarna”…

1 gillning

Märkbart glest på läktarna…

Ja… då kör vi då, eller något.
Heja heja etc.

Fy fan för alla som satt föreningen i denna sitsen.

Sånt får vänta, efter sässen förväntar jag mig en fullständig utblåsning gällande allt och alla innanför HGs väggar.
Alla ska bort.

Lycka till ikväll :unamused:

2 gillningar