Frågan är om inte han kan tänka sig HA?
jaha lagerberg vill tillbaka till aik redan
Ha ha, två spelare på var sida om Felix när FBK passar ned pucken, ingen HV-spelare i närheten.
Fy fan vad det ser ut ![]()
han tycker hv försvarspel redan är bra, de sa han i en intervju. Det är såhär man ska spela försvarsspel
Är ju en liten seger iaf. Ett skott på mål innan fem minuter har gått. Alltid ngt .
Du får nog 2 chanser att studera det i pushen i tredje. Men då får du vara snabb, blink and you’ll miss it.
Håller absolut med om att man bör vila Sandström till kvalet. Låt Lehtinen stå de sista två grundseriematcherna och sen in med Gliffen som reserv i kvalet. Man har väl ett par matcher kvar och han var inte ombytt igår med Oskarshamn (skada?).
Lagerberg skadad ?
Bara flyt att det inte står 3-0 redan.
Så förvirrade i spelet utan pöcken.
Går å mockar hästskit istället.
Jag tycker det ser värre ut defensivt än någon av de tidigare årgångarna av HV, inkluderat den årgång som åkte ur .
Är det bara jag som tror att Lehtinen skulle storspela om han fick spela nu i slutet av säsongen? Han måste ju va spelsugen och osa av revanschlust.
1 skott framåt på 10 min ….
Bra … kontinuitet……
Man såg redan på de dystra minerna, minus Rindell, inför resan till Karlstad hur segt det skulle se ut ikväll.
laget har givit upp. Detta är typiskt agerande när man inte tror på det längre. Uppgivna och man hänger med huvudet, gör inte de lilla extra, tycker de inte är kul osv. Alla ser de, hvs ledning hyllar tränarstaben för vad de har gjort med hv
liknar första perrer från i lördags
HV ser ut som om det vore första träningsmatchen efter sommaruppehållet.
Ge det 6-7 matcher till så kan vi nog hitta lite kemi i kedjorna. Heja!
När kommentatorerna dömer Färjestad likt att de möter ett Div1-lag, och HV71 viseversa, så skäms man lite.
2-0 Öhk
Jag tror spelarna blir än mer förvirrade med ytterligare en till coach som ska vara analytisk. Ifall de hade spelat en match helt utan tränare, hade det verkligen sett så mycket sämre ut än det här?
kvalet är närmare nu