Omgång 50: Brynäs IF - HV71


Andrén är med upp (bild tagen av aleska94 på twitter)

@Diabolics Du sov alltså över i Månsarp? Respekt!

1 gillning

Fan jag hade tänkt spela på antal filmningar av Rödin. Men något sådant spel erbjöd inte spelbolagen konstigt nog…

Ligger i min sons säng å är typ magsjuk. Helt apatisk. Sjukt att hv kan påverka mitt liv i en sån sjuk grad. Vinn idag snälla så man kan andas ut!

Inte så konstigt, så låga odds finns väl inte :slight_smile:

1 gillning

Fan… nu fick jag också lite ångest.

Glömmer hela tiden att hockey är en bedömningssport, där godtyckliga beslut ofta avgör matcher. Inte prestationen av lagen.

2 gillningar

Haha, nej precis

Föreningens viktigaste match sedan 1971. Just därför blir det 7-1 till vårt kära HV71.

1 gillning

Nja, anser att matcherna i kvalet 20/21 var viktigare än denna. För Brynäs är det en riktig ödesmatch, vi har ju trots allt två matcher till på oss att fixa det.

Förutsatt att Brynäs förlorar sina två sista matcher. Vinner vi idag är det i praktiken klart. Så… Så jävla viktig match. Usch. Hujedamej. Hur överlever man detta?

Ute på resande fot och ser att det går VITA gäss på BLÅ Vättern dessutom skiner solen. GUL
det tar jag som ett tecken.
Gula, vita och blå.
Kör som fanken!
:grinning:

Usch! Cmores jävla ihopklippning fick mig att kastas tillbaka till den otroligt fina vårdagen då Brynäs körde ut oss!

”Revenge is a dish best served cold”

Vinn för i helvete, och ge dom otroligt stora leenden!

:white_heart::yellow_heart::blue_heart:

Läste på Brynäs forum att sätter Lindbäck i målet idag

Signaturen “Tråkhockey” (Luleåsupporter) förutsåg utgången av årets SHL redan inför omgång 16 :sweat_smile:. Hoppas hans spaning stämmer.

9 gillningar

Vi har rejäl revansch att utkräva på Brynäs. Hoppas vi skickar ner dom i HA!

3 gillningar

På väg mot Gävle!

3 gillningar

Nervös som en dåre är man, men hoppas på en riktig hållkäften match där vi vinner med 5-0 och visar vem som bestämmer…

Var fan är Lassgård?

3 gillningar

Detta var det första jag såg vid ankomst Gävle, det är bara HV här :slight_smile:

2 gillningar

hmm, ni får läsa i trådstarten var vi nu befinner oss, geografiskt och mentalt… mest mentalt.

1 gillning