Omgång 50: Brynäs IF - HV71

jag mår psykiskt dåligt

Jag med. Önskar att allt bara var över.

Säger @shitkicker det så blir det nog så! Härligt! :grin:

1 gillning

Jag tror på 0-3 efter första perren. HV går ut och slätar över ett stukat lag och Rödin får matchstraff för filmning.

2 gillningar

Gillar inte när du är så här. Förväntningarna stiger ytterligare :wink:

2 gillningar

I en idealisk värld så krigar vi ner Brynäs och Rödin ber C-more dra åt helvete.
HV71 avgör matchen med 4-3 m0l i pp efter Rödin försökt filma och åker ut för diving.

1 gillning

9 gillningar

Lindbäck i mål och bertilsson skadade sig i örebromatchen. Han e inte med. Känns lovande.

1 gillning

Underbara uppdateringar Diabolics!

Helvete. Jag har varit bakfull hela dagen och nu är det födelsedagsmiddag för sambons föräldrar. Servicen är slö så jag räknar inte med att vara hemma i tid. :frowning:

Laddar upp inför matchen


Hade nog behövt vodka och inte vatten i bakgrunden

4 gillningar

50 långa mintuer kvar

Själv blir det flygplansläge från kl 18 fram till att barnen sover runt kl 20. Då åker rödvinet och matchtröja fram. Till och med frugan (totalt ointresserad) har lovat att ta på sig matchtröja och sympatititta med mig. Då vet man att det är allvar!

3 gillningar

Välkommen in i matchen, när du kan, som du kan !!! @dirr

1 gillning

Grattis till bra val av fru Dirr. Hon verkar förstå att stötta i rätt läge. Min fru skrattar åt mig och säger att “det är ju bara på lek” :sweat_smile:. Men hon har andra kvaliteter.

3 gillningar

3 gillningar

4 gillningar

Att möta Malmö i ett kval blir en jävla mardröm. De har ju spelat riktigt bra senaste tiden.

Nu mår man inte alltså. Wake me up when säsongen ends

2 gillningar

Jag kom på snilleblixten att prova att göra Baklava bakverk för första gången just nu ikväll för att tänka på annat. Gick sisådär med hoppande puls och händer. Blir intressant att se hur den blir lagom till första periodpausen

1 gillning