Omgång 50: HV71 - Örebro Hockey

Haha kom igen nu!! “Omöjligt att utföra”?
Man kan väl för i helvete försöka iallafall…

Men dom har inte på denna nivån att göra.

Uppenbarligen.

Problemet är att dom knappt försökt på hela säsongen!

Återigen kommer man ut som en påse bajs!!
För vilken gång i ordningen?

Helt tyst i hallen. Som en begravning

Måste vara en tyst protest?

Vet inte vad man ska säga, men detta lag måste vara det mest orkeslösa lag vi har ställt upp med! Magen till dålig energi o kunnande! Blir ju förnedrande i varje närkamp och vi spelar inte som ett lag! Ingen hjälper varandra - bara alibikämpande! Ser helt uppgivet ut efter 0-1 i röven…blir fan tokig!

AVGÅ ALLA!

1 gillning

Örebro vill ge oss chansen. Men vi vill inte vinna! Vi vill vara underdogs i kvalet! En del av Antons plan ?

Tom arena eller tyst publik. Spelar mindre roll. Gå hem med er

Låt Ang och OFM byta om och spara dem tillsammans med Borgström till kvalet. No brainer. Kör Pelle G som center i de sista omgångarna. Han ställer garanterat upp. Och Thörnberg, Owe alltså.

2 gillningar

Det är väl princip det de är? Hv71 som vi minns det existerar inte längre

1 gillning

Har missat enbart 2-4 hemmamatcher denna säsongen, dags att visa att vi inte pallar med skiten mer

HVSKJUTERSNETT NYA NAMNET

1 gillning

Brännström måste väl ändå vara SHLs mest osynliga spelare? Jag hade inte vetat att han var med idag ifall jag inte hade sett truppen inför matchen

2 gillningar

Om du får en arbetsuppgift tilldelad som ingår i grunderna på jobbet & du anser det som en ”omöjlig uppgift att genomföra” - då bör du rimligen byta jobb.

De får betalt för att spela ishockey på Sveriges högsta nivå men det som spelas just nu är ju knappast de.

4 gillningar

Nu när du säger det… helt osynlig

1 gillning

Tyckte det var så förra matchen med , en gång syntes han negativt då

Har han ju varit hela säsongen

Sitter och hoppas på att Tikka åker på ett match straff ca 7 matcher.

5 gillningar

Jag har sett Önerud mer än Brännström denna matchen

13 gillningar

Det märks att borgy saknas i pp

Alternativen är ju att byta ut hela personalstyrkan eller anpassa arbetsuppgifterna.
Vad hade du valt?

Kan nån vänlig mod lägga in HV71 i ämnesraden i kvaltråden?

Dags nu.

7 gillningar