Förstaplatsen kan vi glömma. SAIK är för bra för att tappa ett försrpång på sju poäng med bara sex omgågar kvar men andraplatsen kan vara mycket värd om man tittar på tänkbara kvartsfinalmotståndare. Full fokus nu HV !
Det var en positiv nyhet ang Örnskog.
Ska bli intressant att följa och pappa Stefan lär vara duktigt stolt.
Blir inte förvånad om Max dessutom hänger en balja.
Det är underligt att det skall till en massa skador för att man skall kunna skaka fram dessa intressanta formationer…
Om det nu stämmer ser det onekligen spännande ut. Synd att jag inte kommer kunna “se” utan tvingas till hörselmediet. Jag får hoppas på att ni andra kan förmedla bilder genom text här på forumet.
Intressant match… Tänkte glida upp till Timrå å deras sketna arena men bortastå är UTSÅLT?! Vet ni här inne om det ska bli ngn slags invasion eller har ticnet bara ändrat om så alla ståplatsbiljetter går via hemmastå? Märkligt…
Tredje femman med Jämtin, Sundh och Fasth ser intressant ut men jag ser en stor svaghet och det är SUndhs position som center. Han är alldeles för svag tekare tyvärr annars
Har vi maximal otur så vinner Färjestad, Skellefteå och Luleå samtidigt som HV71 förlorar.
Då är definitivt första platsen ur vårt sikte, samtidigt som Färjestad drar ifrån och Luleå endast är två poäng bakom oss. Det kan bli riktigt spännande sista omgången då vi möter Luleå. Den matchen kan vara avgörande om vi slutar, tvåa, trea eller fyra. Jag struntar faktiskt i om vi slutar tvåa eller trea utan det som jag är riktigt nervös över är att Luleå ska gå förbi oss.
hmmm, färjstadz vill man ju helst ha bakom sig, tråk-lule får gärna missa slutspelet, SAIK bryr jag mig inte om… så ja, jag hejjar på gnaget idag! Men mest på HV.