Jag var hos tandläkaren idag. Eftersom jag är helt oförmögen att skilja på den upplevelsen och tanken på att genomleva kvällens match, så kommer inte heller denna ingress undan smärta och lidande. Fördelen med att skriva en ingress är dock att man, under stunder av mental smärta, kan hålla sig kort. Att bryta fort innan smärtan sätter sig och blir alltför permanent. Ingen vill se lökars spela hockey. Ingen borde se lökars spela hockey. De är lika intressanta som den meny man får hos tandläkaren. Allt går från måttligt obehag till obeskrivlig smärta. Lökars. Vilken skit.
Ska följa matchen på ful-länk. Se om jag kan hitta nåt jag kan använda för att lura mig själv att hoppas inför kvalet.
Vilka spelare ser motiverade ut?
Vilka spelare håller huvudet högt och uppmuntrar lagkamrater?
Vilka spelare framstår som energitjuvar och surgubbar?
Vilka spelare agerar ego och tar dumma utvisningar?
Få matchen spelad så laget inser att det är kval som gäller.
Sen är det fan dax att sätta upp ett spel som håller för slutspelshockey. Det kommer vara en helt annan hockey än serielunken. Har vi en växel till att lägga i är frågan!?
Är det bara jag som inte begriper varför man lägger locket på trots att det läckt ut i media då och då? Vad skulle man kunna dra för vinning utav det? Psykologiskt?