Vi behöver fler spelare som visar vad hockey handlar om. Detta laget åker ur i kvalet om man inte offrar kroppsdelar. Det är dags för alla att förstå det nu. Ibland kostar det en 5:a. Tar den hellre idag än i kvalet!
Disciplinnämnden kanske ska granska domarna insats framöver. Att missa en solklar tripping och sedan ta en spelare för abuse är ren parodi.
Enligt Holmström så sa han inget taskigt utan gnällde lite bara vilket är helt naturligt i ett sånt läge.
Jag slog sönder en innebandysargbit när jag spelade innebandy efter att domarna missat en solklar utvisning. Blev ingen utvisning märkligt nog men när Hv ”gnäller” på ett domare så blir det konsekvenser. Det är sen gammalt.
Men vi måste bli bättre 5vs5. Undra vad observatören kommer med efter denna match. Jag vet vad jag hade kommit med efter min analys. I SHL går det inte köra någon jävla NHL alibi hockey. Ni spelar i SHL så börja anpassa hockeyn efter det så ska ni se att det lossnar.
Men då han ändå varit i Hv71 tidigare så är han väl inget att anmärka.
Är en spelare idag som visar attityd och det är C.Sandberg. Resten är mjuka och bekväma. Önerud som skulle resa sig efter Leksandmatchen har sjunkit ännu djupare.
Wikegård ställer ansvaret på Luleåspelaren som åker runt och är nöjd med sin pass och inte tar eget ansvar för att det kommer en spelare.
Jag tror att Forsberg har gått all in på att träna skottramp hela sin karriär. Hans övriga skils verkar inte räcka till tyvärr vilket leder till för många misstag med spelvändningar emot. Tyvärr har vi väl inte råd att bara spela honom i PP?
Man har hoppats det så kallade “klivet” men inget händer.S änder inga bra signaler. Har inget i övriga spelet som är positivt. Tycker du kan ta in vilken junior som helst där. Min åsikt.