Äh, bloman är ingen flopp, han var ju precis så kass som man väntade sig.
Har ju dessutom presterat lite bättre än ifjol ju!
Men han är ju kvar. Det är en flopp i sig
Flipp, Rindell han har fått störst revansch i hela shl. Så hatad och bespottad han var i Leksand.
Att kröna säsongen med att slå ut Leksand, då skriver vi livstidskontrakt….
Förhoppningsvis taggar han till lite extra dessa matcher! Lite komiskt ändå att han fortfarande får en (stor?) del av sin lön betald av just Leksand ![]()
Samt POTUS
Han vägrar verkligen säga ordet “kval”. Alltid “det som komma skall”. Säg det bara, alla vet. Det blir bara töntigt när man ska hålla det undan.
Han är extremt töntig i sin framtoning, har varit så extremt länge, sådär 1.5 säsonger.
Högtravande, spelande ett spel för att verka “bröstig” och stor. En charad. Det enda han har som tränare.
Det som är så in i helvete irriterande är att så många svalt betet.
Eller hur? Får Carl-Oskar Bohlin-vibbar deluxe.
Nästan så att jag är sugen på att ha kvar Anton med enda arbetsuppgift att fronta tv4 och hålla presskonferenser. Jag tycker SHL presskonferener är fruktansvärt meningslösa från första början, så om Anton sitter där och drygar sig och retar gallfeber på de andra tränarna ja då kanske han kan göra lite nytta i kvalet.
Är rädd för att motståndarna på den här nivån knappast provoceras av en Snacke-Pelle i motståndarbåset.
Snarare mer provocerande för alla som på ett eller annat sätt är involverade i föreningen HV71, och då spelarna inkluderat som dag ut och dag in måste lyssna på skiten.
Förhoppningsvis har de av ren självbevarelsedrift börjat stänga av…
Jag tror att Tagnes kan bli retad till utbrott av nästan vem som helst, en kvast som står på sniskan på bron så kommer han kalla den för en snestuvad paprikaapparat o springa därifrån.
Detta ämne stängdes automatiskt 24 timmar efter det senaste svaret. Nya svar är ej längre tillåtna.