Omgång 52: HV71 - Brynäs IF

Järnkrok filmar igen likt kvartsfinal 6 mot Frölunda förra året

Skumt…

Men de var en tvåa den träffade faktiskt men han överdrev som tyvärr väldigt många gör i dagens hockey Sverige, även hv spelare

Skönt att se att våra stora stjärnor kliver fram och tar ansvar. Liket och Ledin…
(Ser inte matchen så det behöver ju inte stämma med verkligheten…)

Skönt! Hoppas HV kan visa att man kan hålla i det här!

Måste säga att jag gillar Liket som fan. Mycket frysbox men när han får chansen tar han den! Jobbar hårt, positiv attityd och en bra lagspelare!

Han är sent ute Oscars galan har precis varit :smiley:

Precis därför jag skrev att han filmade

Eftersom Luleå leder är det väldigt viktigt att vi tar poäng idag så inte de ska ges möjligheten att kunna gå förbi oss i sista grundseriematchen när de möter oss uppe i COOP

Det kommer fortsätta så länge man tillåter eländet.

:imp: :imp: :imp: :imp:

Förbannade jävla kladdande… LÄGG AV!!!

urk och fy fan vilken jävla tur.

Mhmm… 15-3 i skott till HV i denna perren, men 2-1 i mål. Det här håller inte! Det är så jävla långt från godkänt just nu!

Uppförbacke igen :exclamation:

fan…
2734566 - 4 i skott på mål

2 - 2 i mål

Fan. Pröva att gör mål på era chanser så slipper det bli så jävla nervigt varje gång…

Två i ribban och en i insidan av stolpen. Det vill sig inte riktigt.

Saknas bara att Rahm står…

Håller med Liket det lilla jag hörde av arenaintervjun, fortsätter HV spela som de gjorde i andra perioden kommer målen rassla in bakom Holmqvist, ni såg direkt vad som hände när 1-1 pucken kom, Brynäs blev ängsliga, inte ens 2-2 får dem att spela som i första perioden. Denna matchen ska vi kunna ta nu i tredje

Ett ord: Impotent. Skulle inte förvåna mig om Brynäs vinner ikväll bara för att Hv inte kan göra mål. Bäst än så länge: Liket.