Omgång 52: HV71 - Linköping HC

är du nöjd över se LHC förnedra HV i Garden både på plan och på läktaren. Visst va nöjd och glad du

Oavsett om det är många som vilar så är det ändå 3 ordinarie som gör misstagen.

1.Fransson har hela kvällen på sig att slå en pass men dräller ”oh jävlar jag är inte ensam på isen”

1. Tikka som släpar köubban som om det vore en kvast i Curling och drar på sig en utvisning och pang!

2. OSL ”va är vi inte i anfallszon”? och lägger en macka rakt in i slottet i fel zon.

Hur fan ska vi lyckas vinna en enda match mot Modo med såna misstag! Har ju hållt på hela säsongen med denna skit!

1 gillning

Se glädje i att inte ens prestera i sista matchen.
Denna serie

Återstår fyra matcher efter denna kanske.
Och säger bara hmmm
:rofl:

Lite trist att vi bjudit Cluben på samtliga mål, är svårt att vinna matcher då.

Men jäklar vilken snygg macka. :+1:

1 gillning

Själv tycker jag gnällandet är som terapi, det behöver man efter en sådan här skit-sässong.

5 gillningar

Skulle sitta fint med ett mål i röva i pp nu åxå för att fullända den goa känslan inför kvalet.

Ja den som inte gnäller efter en sån här säsong borde nog söka hjälp

1 gillning

Nära glädje.
Mål i röva i PP

1 gillning

Hur jävla mörkt det än ser ut så kan man alltid glädjas åt att det iallafall inte är den riktiga #64 på isen

3 gillningar

Sura-pelle

Mikko Luoma finlandsfärja
Tommi Tikka oljepråm

1 gillning

Ta bort

Det syns onekligen hur två-tre nyckelspelare borta får hela laget att spela helt uddlöst. Det vi ser nu är vilken kvalitetsnivå lagbygget är …

1 gillning

Varför det?
Jag tycker han är en PR-Clown.
Det står jag för.

1 gillning

Där var Brännström nästan nära att lyckas med något mycket märkligt. Men det gick inte den här gången heller.

1 gillning

De där nyckelspelarna, har de varit borta hela säsongen? :joy:

2 gillningar

Tedenby-väderkvarn

1 gillning

vi har en och det är blomman, hv mest viktigaste person. All makt till blomman

1 gillning