Det är iallafall kontinuerligt
Modoröv blir ju överkörda också.
Visar inte någon i HV lite hjärta nu och markerar mot Russell/Kreu som hånar publiken…
Alla?
Man måste ändå ge HV att de inte kan sätta ett pass på bladet till medspelare men verkligen kan passa motståndare med kirurgisk precision.
Ja det är väl målet för hela föreningen. Supernöjda är de förmodligen
Haha, vi är så jävla usla.
Blir inte mycket A-chanser skapade. Dock bra man slänger in på mål och har folk där. Synd att man gör misstag som är totala hjärnsläpp.
Vem? VEM i laget skulle göra det?
Den enda kontinuitet vi har är att vi är kontinuerligt usla.
Gärna Tikka så kan han dra på sig en längre avstängning. Eller Sjöholm. Men det kommer inte hända.
Men förstår din ironi.
Vad gjorde Worge Kreu?
Han reta väl oss för vi åker ut SHL
Vi har i alla fall ingenting att förlora , utom “äran” då, men den hade vi väl aldrig heller
uppgivet både på plan och i publiken. Detta är sista matchen vi kommer uppleva i SHL (förrutom kvalet) på väldigt länge. LHC trivs, hv skämmer ut sig, LHC äger garden och sjunger för fulla muggar. Förnedringen är total. Och de tråkiga är, hv som förening förtjänar detta, man har misskött denna klubb och man har inte lärt sig ett skit man fortsätter sänka skeppet och skyddar sin egen inkomst.
TJALALALALALA HV ÅKER UR ÅKER HV ÅKER UUUUUR TJALALALALALALALALA
På riktigt-vi möter ett väldigt mediokert Lhc och det ser ut så här….skiter i att det är många borta. På detta viset skapar man väl ingen go känsla för kvalet
OSL pass är ju så jävla dålig, nästan man kan tro han gör de med flit.
Jag tror fan inte att de har fattat läget än.
Det där är riskbedömning som är åt h-e, vad vinner jag om passen går hem, och vad förlorar jag om den INTE gör det .
Inte ens en mazarin kan rädda detta?
Tog en paus från tvättstugan.
Ha ha ha
Skall man skratta eller gråta